STALINSKAYA, cea mai apreciată și vândută vodcă din România, și-a extins gama prin lansarea a două noi sortimente de vodcă premium, STALINSKAYA SILVER și STALINSKAYA BLUE.
Joi seară, în decorul urban de la LOFT, în ALTER EGO PARTY powered by STALINSKAYA, au fost dezvăluite cele două fețe ale nopții care poartă amprenta noilor culori SILVER&BLUE, adresate unui public versatil, dornic de noi experiențe premium. O companie selectă, o atmosferă specială, creată de show-urile de proiecții video și momentele de flair bartending, audiția live a trupei GOLAN și a mix-urilor DJ-ilor nicecream.fm, au fost principalele ingrediente ale lansării celor două sortimente STALINSKAYA.
Dacă STALINSKAYA SILVER, cu o concentrație de alcool de 40%, este considerată arma nopților albe, fiind o băutură a socializării și a distracției, STALINSKAYA BLUE aparține cunoscătorilor, celor care au gustat tăria succesului și apreciază o băutură puternică, cu o concentrație de alcool de 45%.
STALINSKAYA SILVER se diferențiază prin gustul fin, catifelat, obținut prin procedee moderne, fiind o vodcă filtrată cu ioni de argint. Pe de altă parte, caracterul aparte al STALINSKAYA BLUE este dat de alcoolul etilic obținut din grâu de cea mai bună calitate și de cele trei etape succesive de distilare, care îi conferă puritate și un gust rafinat.
În ceea ce privește Invitații la eveniment, între care Diana Dumitrescu, Adela Popescu, Radu Vâlcan, Laura Cosoi, Cătălina Grama – Jojo, Cosmina Păsărin, Doru Todoruț, Xonia, Anca Serea, DJ Wanda, Camelia Bălțoi, Andrei Nourescu, Ioana Cristina Petric și Alexandra Popescu, aceștia au savurat noile sortimente de vodcă servite sec sau în diverse cocktail-uri care evidențiau puritatea, tăria și gustul desăvârșit STALINSKAYA, SILVER&BLUE.
Dezvăluirea noilor sortimente STALINSKAYA SILVER&BLUE a atras cu sine și aprecierea celor prezenți pentru designul rafinat al sticlelor și etichetelor. Creația aparține celebrei case de design din Londra – Claessens International, care și-a pus semnătura pe designul a numeroase mărci internaționale de băuturi alcoolice
„Lansarea celor două sortimente de STALINSKAYA, SILVER & BLUE, înseamnă pentru noi un nou pas spre cucerirea zonelor animate, precum barurile și cluburile, a tinerilor, a petrecerilor și evenimentelor de amploare dedicate lor. STALINSKAYA este o marcă de succes, cu o tradiție de aproape 20 de ani, cu cel mai mare număr de consumatori loiali, care a pătruns pe piețele din America, Europa și Asia, fiind comercializată în peste 30 de țări, iar noi considerăm că această lansare este un pas firesc. Este momentul oportun să ne reinventăm și să evoluăm”, a argumentat Florin Rădulescu, Director General PRODAL ′94, planurile de extindere ale brandului STALINSKAYA.
În ceea ce privește succesul celor două noi sortimente de STALINSKAYA, Florin Rădulescu, Director General PRODAL ′94 a declarat că „cele 8 medalii câștigate în acest an la concursurile internaționale de profil sunt o garanție a calității și purității STALINSKAYA, care de acum va fi disponibilă în variantele premium, SILVER&BLUE. Acestea vor acoperi o varietate mare de gusturi și tipologii, transformând nopțile în momente memorabile.”
STALINSKAYA SILVER & BLUE vor fi disponibile în sticle de 0,7L și 1L, în locații HORECA selecte, dar vor putea fi achiziționate și din magazinele de tip hypermarket și supermarket.