Ambasadorii visului Kenzo si calatoria spre noi orizonturi

Casa Kenzo a lansat de curand un nou parfum, Flower in the Air, o interpretare a parfumului emblematic Flower by Kenzo lansat în anul 2000. Noul parfum este un vis despre luminozitate si libertate absoluta astfel ca noua creatie a fost prezentata ambasadorilor brandului intr-un mediu  idilic, natural – parcul din jurul Palatului Mogosoaia.

6 Flower in the air

Consultantii de frumusete din parfumerii au fost invitati sa viseze si sa isi depaseasca limitele imaginatiei, intr-un eveniment de exceptie. Momentul special a fost notarea unui vis si atasarea acestuia de floarea emblematica a casei Kenzo, macul. Intr-un gest simbolic, consultantii au ridicat spre cer macul purtator de vise intr-o calatorie plina de emotie, cu ajutorul balonului cu aer cald. Exact ca floarea din povestea Kenzo care si-a luat zborul lasand in urma asfaltul orasului si inaltandu-se spre noi idealuri, balonul Kenzo i-a purtat in aer, cu speranta ca visele odata indreptate spre cer se pot transforma mai usor in realitate.

4 calatoria cu balonul 1

 “Conceptul noului parfum Flower in the Air este unic, indraznet si in acelasi timp de o frumusete aparte – vom provoca doamnele si domnisoarele sa isi acorde cateva minute pentru sine, adresandu-le o intrebare simpla, de impact “Ne facem timp sa visam?”. Ne dorim ca noul parfum sa fie asociat cu un gand frumos, o dorinta ascunsa, un vis ce urmeaza a deveni realitate.” a declarat Andreea Palici, Brand Manager Kenzo.

5 Flower in the Air 2

,,Crearea unor experiente inedite, a unor emotii cu adevarat unice care sa te determine sa vibrezi in fiecare zi, sa respiri retraind momente de fericire sunt unele din obiectivele evenimentelor LVMH FB din cadrul companiei Niran Co.Products, distribuitor oficial in Romania al brand-urilor Kenzo, Givenchy si Fendi ’’ a declarat Marinela Popescu, Business Unit Manager LVMH FB.

Flower in the Air este parfumul dedicat femeii visatoare, urbane si moderne dar totodata neconventionale, care are curajul sa creada in visele sale.

2 dorinta atasata de mac

Creat de Alberto Morillas, parfumul are o aroma moderna, proaspata, florala. Notele de varf sunt un mix de zmeura, bergamota si boabe delicioase de piper roz, la mijloc se regaseste trandafirul, magnolia si gardenia, iar moscul completeaza prin eleganta caracteristica.

Sticla de parfum ilustreaza o floare de mac ce pluteste parca in aer . Macul, floarea emblematica a brandului Kenzo, trece astfel la un alt capitol: paraseste peisajul urban si merge mai departe, mai sus…se ridica in aer si “infloreste” cerul.

Compania Niran Co Products a anuntat prezenta noului parfum in magazinele din toata tara inca de la inceputul lunii septembrie.