Amway, una dintre cele mai mari companii de vânzări directe din lume, cu vânzări globale de 10,9 miliarde de dolari în 2011, schimbă sediul şi îşi deschide noul Centru de Afaceri din Bucureşti.
Amway România deschide porțile Centrului de Afaceri din Bucureşti, un concept modern dedicat Întreprinzătorilor Privați, parteneri ai companiei. Centrul se întinde pe o suprafață de 600 m2 și este structurat în trei zone: spațiul destinat discuțiilor de afaceri, spațiul comercial de unde întreprinzătorii pot achiziționa produsele din portofoliul Amway și o sală de training dotată cu tehnologie de ultimă generație.
Centrul asigură, astfel, organizarea cursurilor de dezvoltare profesională şi a sesiunilor de prezentare a produselor susținute de consultanți Amway specializați. Noul centru se aliniază standardelor Centrelor de Afaceri deschise de Amway și în alte orașe din Europa precum Viena, Londra, Istanbul şi Munchen.
Investiția Amway România se ridică la 370.000 USD şi include, pe lângă Centrul de Afaceri, dotările din noul sediu al companiei, situat în Bucureşti, precum şi o nouă platformă online www.amway.ro care permite o interacțiune performantă a Întreprinzătorilor Privați şi clienților cu compania şi produsele sale.
„Obiectivul principal care a stat la baza investiţiei strategice de 370.000 USD este de a oferi distribuitorilor noştri un spaţiu profesionist în care pot veni cu clienţii sau partenerii lor, pentru a le prezenta compania, modelul de afaceri Amway şi posibilitatea de a achiziţiona oricare dintre cele peste 450 de produse din portofoliul nostru.
Acest Centru de Afaceri, împreună cu noul website reprezintă instrumente de lucru extrem de performante pentru partenerii noştri”, a declarat Ioana Enache, Director General Amway România.
De peste 50 de ani Amway încurajează la nivel global inițiativa, spiritul antreprenorial, competitivitatea, oferind partenerilor săi un model de afaceri de succes, cu acces la formare continuă în domeniul marketing-ului și vânzărilor.
Amway România pune la dispoziția celor peste 40.000 de întreprinzători şi clienți, un portofoliu de produse inovative pentru frumusețe, nutriție şi îngrijirea locuinței, toate având la bază investiții importante în cercetări ştiințifice.