Marks & Spencer sărbătoreşte 90 de ani de expertiză în producerea de lenjerie intimă, 90 de ani de la vânzarea primului sutien din anul 1926. Încă de atunci, retailer-ul vinde anual aproximativ 21 de milioane de sutiene şi peste 60 de milioane de slipuri. Marks & Spencer este primul retailer din Marea Britanie care în anul 1951 a prezentat o colecţie variată de sutiene, cu cupe de diferite dimensiuni potrivite pentru orice femeie indiferent de forma siluetei sau de stilul de viaţă. De la sutienele reprezentative anilor 20, potrivite rochiilor de tip flapper cu volane, la piesele moderne din colecţia Autograph, lansată în 2006, colectiile de lenjerie au fost întotdeauna în acord cu cele mai noi tendinţe.
În prezent, Marks & Spencer produce aproximativ 113 modele de sutiene cu cupe cuprinse între AA şi G, cu nivel de susţinere diferit. Echipa de experţi îşi concentrează în mod constant eforturile pentru a aduce produse inovative, precum sutienele speciale pentru maternitate, cele recomandate perioadei post operatorii sau modelele realizate din mătase ce pot fi spălate cu uşurinţă la maşina de spălat. Colecţia de lenjerie cuprinde si o gamă variată de slipuri atât cu talie joasă, cât şi cu talie înaltă, în diferite croieli şi materiale, dar şi piese de lenjerie modelatoare realizate din Lycra™. Un nou serviciu pentru clienții Marks & Spencer – Începând cu luna septembrie, magazinele Marks&Spencer din România vor pune la dispoziţia clienţilor săi serviciul BRA FIT. Astfel, clientele care sunt in căutare sutienului perfect, care să li se potrivească atăt ca mărime, cât şi ca formă, vor primi sfaturi personalizate, bazate pe măsuratori exacte, de la consultanţii Marks&Spencer.