Brandul Iutta, o prezență de succes pe scena National Film Awards din Londra

Capture2Începutul anului 2016 a însemnat pentru brandul românesc Iutta pătrunderea pe piața internațională din UK. După participarea la evenimentul Pure London, a urmat asocierea cu festivalul National Film Awards, unde Iutta, în rol de sponsor oficial, a acordat pe scenă premiul pentru Cea Mai Bună Actriță în Rol Secundar.

Câștigătoarea secțiunii este actrița britanică Alexandra Evans, pentru rolul său din thrillerul Redistributors (2015). Tânăra artistă este celebră și datorită participării la emisiunea Britain’s Next Top Model (sezonul 4), unde a obținut și acolo primul trofeu. În discuțiile din culise, aceasta s-a dovedit a fi o cunoscătoare a României și a specificului său, ca urmare a unor luni petrecute recent în Sinaia și Brașov pentru filmările unei producții ce va debuta în scurt timp în cinematografele din Anglia.

Nicoleta Chrica, fondator și designer Iutta, povestește: “Colaborarea dintre Iutta și National Film Awards a venit ca o completare firească a tot ceea ce facem. Așa cum fiecare dintre accesoriile noastre își are originea într-o poveste frumos conturată, la fel se întâmplă și în cazul filmelor, care dau viață unor scenarii unice. În cazul nostru, designul și motivele brodate sunt personajele principale, cele cu ajutorul cărora ne conturăm întregul univers.”

Evenimentul a avut loc în inima Londrei, în data de 31 martie, pe parcursul unei seri în care talentul, eleganța și stilul s-au aflat în lumina reflectoarelor, printre nominalizați și invitați precum Sienna Miller, Alicia Vinkander, Colin Firth si Daniel Craig.

Pe lista nominalizaților s-au aflat și: Helena Bonham Carter (Suffragette); Lara Pulver ( A Patch of Fog); Olivia Colman (The Lobster); Anne-Marie Duff (Suffragette); Naomie Harris (Spectre); Julie Walters (Brooklyn); Sofia Boutella (Kingsman, The Secret Service); Nathalie Emmanuel (Fast and Furious 7) și Slaine Kelly (Rise of the Footsoldier II).

Parteneriatul marchează a doua colaborare cu lumea filmului, la scurt timp după apariția genții The Silver Spoon în producția românească cu același nume, regizată de celebrul Mick Davis. Aceasta  a fost purtată de către actrița principală a scurt metrajului, pentru a întregi scenariul ce are dorul în prim-plan, devenind un personaj în acțiunea filmului. De la lansare, geanta a călătorit la cea de-a 68-a ediție a Festivalului Internațional de Film de la Cannes și la Festivalul de Film Los Angeles, la brațul actriței Silvia Busuioc.

Capture3

 

Despre Iutta

Iutta este un brand iconic de genți, pantofi și accesorii din piele cu un design folk contemporan. Creațiile noastre se inspiră din cultura tradițională și credințe străvechi, traduse într-o manieră personală, exclusivă. Colecțiile capătă viață prin devotamentul și pasiunea investite în fiecare produs, calități sinonime cu viziunea brandului. Astfel, produsele noastre au devenit elemente distinctive în industria fashion. La baza lor stau povești care ne aduc aminte de propriile rădăcini și valori. Filosofia din spatele lor este de a descoperi culturile locale și de a le readuce la viață prin design, într-un concept universal, descris de emoții și povești.

Povestea noastră poate fi urmărită pe: www.iutta.ro și www.facebook.com/Iutta.ro.