Brunello Cucinelli prima vizită în România

1379454_439373972846578_86272549_n

Unicul magazin Brunello Cucinelli din România a fost inaugurat pentru publicul consumator de lux în luna septembrie anul trecut. Creațiile brandului italian, sunt disponibile în boutique-ul de peste 140 de metri pătrați amplasat pe Calea Dorobanților Nr.198 din București. Brandul Brunello Cucinelli, este deținut în regim de franciză de către familia Șeitan.

Cu ocazia aniversării unui an de la deschidere, Președintele și Directorul General al companiei Brunello Cucinelli SpA, și-a făcut apariția pentru prima dată în România, vineri seara 27 septembrie, la evenimentul exclusiv organizat în cadrul boutique-ului care-i poartă numele.

BRUNELLO CUCINELLI

Reprezentanții francizei din România, au avut un rol important în organizarea acestui eveniment rafinat, pregătind recepția până în cele mai mici detalii.

La eveniment au luat parte un număr restrâns de invitați, printre care s-au numărat clienții fideli ai brandului, reprezentați din presă și vedete autohtone. Fiecare dintre aceștia s-au bucurat de o atenție specială din partea designerului.

Domnul Cucinelli s-a declarat încantat de boutique-ul de la București, de arhitectura clădirii și poziționarea acesteia, într-o zonă absolut specială, promițând că va reveni în următorii ani în România.

Considerat regele cașmirului, Brunello Cucinelli este un designer italian cunoscut în întreaga lume datorită calității deosebite a puloverelor sale din cașmir. Cucinelli a devenit anteprenor în 1978 când a pus bazele unei afaceri de tricotaj în Perugia. Cu un împrumut de 500 000 de lire  își ridica primul său atelier de lucru și creează cinci pulovere de culori diferite, din cașmir, pentru a-i servi drept mostre. Vânzările nu se lasă așteptate, cucerind piața din Germania. În prezent,  brandul s-a impus pe piața internațională în domeniul luxury fashion. Grupul Bruno Cucinelli are  1200 de angajați și aproape 1000 de furnizori și are drept piață de export Statele Unite ale Americii, Europa, Japonia, Rusia și Orientul Îndepărtat, clasându-se în topul preferințelor celor pasionați de bun gust, rafinament, calitate și traditie. Brandul italian numără în prezent peste 60 de magazine în întreaga lume.