Coexistence, un demers creativ dedicat conținutului de calitate din social media, reunește joi, 7 martie, într-un dialog neconvențional, cinci agenții de PR și advertising și cinci creatori de conținut din România. Participarea este gratuită pentru cei 60 de participanți deja înscriși.
Atunci când din ce mai multe branduri locale decid să aloce o bună parte din resurse dezvoltării unei comunicări eficiente cu content creatorii autentici din social media, inevitabil apare și necesitatea trasării unui guideline de bună conviețuire.
Reprezentând o varietate de nișe, de la călătorie, modă și lifestyle, sport sau mâncare, contul de Instagram, canalul de Youtube au devenit în scurt timp spații vitale de prezență și apartenență, raportat nu doar la sănătatea brandului, ci și la modul în care acesta ajunge, în final, să fie integrat de consumator în profilul vieții de zi cu zi.
Dacă prima ediție Coexistence a abordat modul în care instagrammerii reușesc să se facă remarcați în industria comunicării din România, Coexistence 2 continuã în aceeași notă, anticipând și de această data, necesitatea reală a unei conversații libere și nonconformiste despre modul în care structurile responsabile de imaginea unui brand pot coabita, la ora actuală, într-un mod creativ.
Participă în calitate de speakeri:
Marina Constanda, Senior PR Manager, Golin România
Oana Voicu, Director General, Creative Ideas
Raluca Zamfir, Managing Partner RAN Events Communication
Silvia Teodorescu, General Manager, Zaga Brand
Mih Lovin, Creative Partner, Le Squad
Andreea Enache, @andreea.enachee
Ioana Vișănescu, @ioanavisanescu
Lavinia Ioana, @laviniaaioana
Matei Edu, @matei_edu
Lucian Popescu, @lucianpopescu
Dialogul va fi moderat de Iulia Ionescu, jurnalist și blogger și Adrian Dan, content creator pentru @adrian.dan.ro, Owner și Founder Instafestival, singurul festival unde poți plăti accesul cu propria creație.
Coexistence 2 este găzduit de noul spațiu Sensio Living, un spațiu ce reunește și o cafenea-concept store și birourile Sensio. Atmosfera va fi completată de Mysterium, mai mult decât o colecție de vinuri exclusiviste.
Lansat în 2018 ca parte a seriei de interacțiuni creative semnate #creatorswillcreate, Coexistence este o premieră pentru industria comunicării din România, un răspuns firesc la nevoia de a învăța din experiențele celorlalți creatori de conținut în raport cu agențiile de PR, în avantajul beneficiarului final, brandul.