În ultimul an, oamenii au cumpărat de două ori mai multe produse de îngrijire
Notino oferă o gamă largă de produse pentru aceștia
În 2020, industria de îngrijire personală și wellness a suferit o transformare imensă, ca urmare a pandemiei. Cu toate acestea, în ciuda tuturor schimbărilor, un lucru a rămas valabil în continuare: consumatorii doresc să aibă grijă de ei și de starea lor de bine, astfel că s-au îndreptat către soluțiile și produsele de îngrijire pe care le pot folosi cu ușurință, acasă.
În 2020, Notino a înregistrat o cerere crescută pentru produse care ajută la crearea unui ritual de frumusețe și wellness la domiciliu:
- Segmentul de îngrijire a tenului a avut o creștere de 156% în categoria măștilor de față;
- Cea mai mare creștere din segmentul de skincare este cea a exfoliantelor faciale, care au crescut în vânzări cu 489%;
- Cererea de parfumuri ambientale a crescut cu 100%, iar cea mai mare cerere a fost înregistrată în categoria lumânărilor parfumate și a difuzoarelor de aromaterapie.
Ultimul an a fost unul dificil pentru toți, de aceea, avem nevoie de soluții care să ne relaxeze și pe care să le putem folosi cu ușurință la domiciliu. O zi de SPA acasă este unul din cele mai bune exemple de a ne îmbunătăți starea de bine și de a ne energiza pentru o nouă zi. Astfel, Notino.ro, cel mai mare retailer de parfumuri şi produse cosmetice din piața românească, oferă o selecție de produse și accesorii care ajută la crearea unui ritual de relaxare în confortul propriei case.
Având în vedere cele mai recente schimbări în comportamentul consumatorilor și focusul pe care Notino îl are în a oferi întotdeauna produsele potrivite la momentul potrivit, oferta retailerului include unele dintre cele mai populare articole pentru îngrijire:
- Notino Spa dischete demachiante pentru make-up, care transformă rutina de demachiere într-un ritual plăcut.
- Notino Spa prosop demachiant pentru make-up, care oferă tenului o demachiere profesională.
- Notino Luxe Collection mască de noapte din satin, care te ajută să ai parte de un somn
- odihnitor, fie că este noapte sau zi.
- KORIKA Tools accesoriu de masaj cu germaniu, care iți pregătește tenul pentru aplicarea produselor cosmetice sau încheie plăcut ritualul de înfrumusețare.
- KORIKA Tools accesoriu de masaj cu efect răcoritor, perfect pentru fermitatea și întinderea tenului dimineață, înainte de aplicarea machiajului.
- SOULETTO Floramania difuzor cu rezervã, care întregește atmosfera și stimulează simțurile.
Despre companie
Notino este cel mai mare magazin on-line de parfumuri și cosmetice din Europa. Călătoria sa a început în Republica Cehă în 2004. Compania s-a transformat rapid într-unul dintre cei mai puternici concurenți în sectorul frumuseții și al comerțului on-line. În prezent, Notino activează pe 24 de piețe europene, unde operează, printre altele, 26 de magazine fizice. Este partener autorizat al celor mai mari companii mondiale de beauty, precum L’Oréal, Estée Lauder Companies, Coty, Puig și altele. Are un portofoliu incredibil de 55.000 de produse, de la peste 1.150 de branduri.
În anul 2020, Notino a realizat o cifră de afaceri de 563 milioane de euro (14,5 miliarde de coroane cehești). Anual, Notino vinde peste 55 de milioane de produse și gestionează 12 milioane de comenzi. În timpul sezonului de Crăciun, Notino expediază până la 140.000 de pachete într-o singură zi.
Misiunea companiei este aceea de a face frumusețea mai accesibilă. Și reușește, datorită celei mai extinse oferte, de o varietate inegalabilă, dar și datorită prețurilor uimitoare și serviciilor unice. Compania se distinge prin excelentele servicii cu clienții, prin livrarea rapidă și fiabilă a coletelor, prin metodele de plată sigure și moderne și printr-un site web clar, orientat spre client. Aceste servicii sunt apreciate de peste 16 milioane de clienți din întreaga Europă.