Educație financiară timpurie, primul atelier din cadrul programelor educaționale dezvoltate de Creative Ideas

Sâmbătă, 13 aprilie 2019, la ora 11:00, Agenția de Marketing Creative Ideas, reprezentată de Oana Voicu, Mariana Cismaru și învățătoarea Paraschiva Vasile, împreună cu consultantul financiar Dionis Bălan au organizat primul atelier de educație financiară timpurie pentru copiii cu superputeri la Yawo Hub & Events București.

În cadrul atelierului, supercopiii au învățat prin diverse jocuri și proiecte de tip DIY care este diferența dintre necesitate și dorință, dar și cum își pot gestiona banii de buzunar. Au fost prezenți peste 10 copii cu vârste diferite care s-au bucurat de libertatea spațiului primitor de la Yawo Hub și de jocurile propuse în cadrul evenimentului. Aceștia și-au creat propriile pușculițe și au identificat moduri prin care își pot economisi banii pentru a-și cumpăra obiectele pe care și le doresc.

De ce supercopii? Pentru că au superputeri și superputerile sunt curiozități care se antrenează, iar în cadrul acestui atelier au avut posibilitatea de a-și antrena superputerea de îmblânzire a banilor.

Oana Voicu este manager Creative Ideas, cadru asociat Universitatea București, formator și mamă, este persoana căreia i-a venit ideea insuflării unei educații financiare adecvate copiilor. Aceasta a urmărit efectele lipsei educației financiare la  generațiile de dinainte de anii 80, 90 și a celor crescuți în anii 2000, și a înțeles nevoia unui asemenea atelier pentru copii.

Dionis Bălan este manager Power Finance și consilier financiar pentru firmele greu finanțabile, motiv  pentru care înțelege foarte bine domeniul financiar cu toate ramificațiile acestuia. De aici și dorința de a învăța copiii despre importanța resurselor pe care le dețin, pentru ca, la maturitate, să poată lua deciziile potrivite în ceea ce privește gestionarea banilor pe care îi vor avea.

Printre partenerii evenimentului se numără Yawo Hub, Ropharma Healthcare, Maresi Foodbroker, Eisberg România.