Expoziția Imaginației și-a desemnat câștigătorii

Expoziția Imaginației și-a desemnat câștigătorii la sfârșitul săptămânii trecute. Pe lângă experiența memorabilă de joacă cu ajutorul cărămizilor LEGO®, Băneasa Shopping City a dorit să creeze un cadru în care copiii să își dezvolte abilitățile de comunicare și colaborare. 

4

Premiul publicului a revenit echipei  Hai Hui, care au primit cu console de jocuri PS4 Sony. Premiul creativității a fost acordat echipei DDD ei primind seturi creative Caran D’Ache, iar premiul inovației le-a adus membrilor echipei Minecraft câte un Ipad Mini 4. Marele premiu de 5 zile la Legoland Germania pentru întreaga echipă a fost câștigat de echipa Scud3ri4 Lego.

Pe 22 februarie s-a dat startul competiției Expoziția Imaginației. 59 de echipe, adică 243 de copii cu vârste între 6-13 ani, de la școli de proveniență din București, Ilfov, Pitești și Bârlad, s-au înscris pe platforma www.expozitiaimaginatiei.ro cu o filmare de prezentare a lucrării realizată în proporție de 70%. Dintre toate echipele înscrise și validate au fost selectate 20 de echipe formate din 73 de copii, pentru a-și expune construcțiile în Băneasa Shopping City în perioada 21 mai-12 iunie.

Construcțiile și instalațiile realizate de copii din cărămizi LEGO® au fost expuse în cadrul Expoziției Imaginației în foaierul Grand Cinema & More, bucurându-se de vizita a mii de vizitatori.

Băneasa Shopping City susține educația alternativă, iar prin Expoziția Imaginației le-a oferit copiilor ocazia de a arăta într-un mod creativ felul în care văd lumea, de a lucra în echipă și de a-și antrena sau dezvolta abilitățile de prezentare video și de vorbit în public.

Partenerii Expoziției Imaginației: TUI Travel, iStyle, Media Galaxy, Caran d’Ache,Next, Claire’s, McDonald’s, Okaidi,Carturesti, Diverta, Papionette, Publica, Kidster, Alka România și A&D Pharma.

Despre Băneasa Shopping City

Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment, oferind clienților săi un mix unic de branduri, care poate satisface şi cele mai exigente dorinţe în materie de shopping, de la cele de renume internaţional, la magazine ale designerilor români, precum și o varietate de restaurante rafinate și cafenele. Centrul comercial include și o zonă impresionantă de divertisment, Grand Entertainment, ce cuprinde: Grand Cinema & More, singurul cinematograf din România echipat cu tehnologia revoluţionară Dolby Atmos în sala Grand Ultra, care oferă cinefililor săi cele mai înalte standarde video şi audio, la care se adaugă o categorie specială de evenimente culturale (producţii proprii de teatru sau transmisiuni live de pe marile scene ale lumii), Grand Combo, zona dedicată jocurilor şi, de asemenea, locul de joacă Grand Play, dedicat copiilor. Toate aceste caracteristici sunt menite să asigure confortul clienților şi transformă Băneasa Shopping City în destinația exclusivistă de shopping, relaxare și entertainment a României.