Ce, cum, cu cine, cat a facut Ana Morodan ca sa ajunga o marca in online?”
Intre 25 octombrie si 4 noiembrie 2016, aflati toate, dar TOATE raspunsurile cu guidelines, liste, recomandari de oameni, contacte si fara minciuni cu picioare scurte, la primul curs intensiv de constructie de marci in online, la GIN- Morodan Digital Influencers Academy (morodan-academy.ro).
“GIN – i-am zis ACADEMY, ca stiti ca sunt megalomana- este o scoala de reality-check pentru toti cei care vor sa invete sau vor sa mai afle ceva in plus despre cum sa faca marci digitale – produse, servicii, oameni; este ceea ce mi-as fi dorit sa fie pe piata atunci cand m-am apucat eu de blogging si am venit la Bucuresti cu bani care-mi ajungeau doar pentru o sticla de gin.
Am pus pe hartie si am incercat sa transform ce stiu in metoda, impreuna cu toti profesorii-afiliati care sunt invitati la fiecare curs de la GIN; adica vreau sa dau organizat, toate informatiile pe care zic ca trebuie sa le stie cei care sunt la inceput de drum, sau marcile de pe piata care au ceva experienta, dar au nevoie de un “boost”, spune Morodan.
Primul modul intensiv de la Morodan Digital Influencers Academy are 6 cursuri care au loc in perioada 25 octombrie – 4 noiembrie la AnnArt Gallery si, in cadrul fiecarui curs, Ana are invitati oameni din piata relevanti pentru industria “influencers 3.0”, membri ai echipei ei si specialisti care sa completeze know-how-ul cursantilor.
“Cel mai mult m-am straduit sa fac acest curs sa fie unul foarte practic, cu “dat din casa” cat am putut de mult despre cifrele, planurile clare si metodele prin care poti sa ajungi la obiectivele pe care ti le-ai propus. Profesorii afiliati sunt alaturi de mine ca sa dea si mai multe informatii si retete clare, practice, fiecare in zona lui de expertiza.”, adauga Ana.
Primul modul de cursuri intensive GIN se adreseaza celor care isi doresc sa construiasca si sa gestioneze o marca personala in online, celor care lucreaza la un digital start-up sau celor care vor sa descopere cum poti sa devii un digital influencer de succes.
“Nu fac promisiunea nebuna ca dupa GIN – cu sau fara mai multe pahare la bord J – devii CLAR un influencer digital. Ca sa ajungi acolo e nevoie de istorie personala convingatoare, de multe ore de maestrie, de obiective mari si importante, de multa relevanta sociala si, in primul rand, de mult timp. Dar vreau sa cred ca GIN va da un set-up esential, un KIT de baza pentru cei care vor sa aiba succes in aceasta industrie. I know for sure ca daca stii din start toate chichitele unui sistem, daca e cineva care sa iti explice de la inceput ce inseamna sa creezi content, corelatiile cu Google trends, unde, cum, cand postezi, cum faci rost si la ce iti folosesc studiile de piata, care sunt oamenii esentiali, cum sa iti faci conexiunile, cateva numere de telefon de 121, cum te diferentiezi, cum te pozitionezi, altfel visezi, altfel construiesti, altfel te misti.
Si sper ca ce incep la GIN sa zgarie un pic suprafata lumii, ca pana la urma la asta visam cu totii, sa fie de folos macar unuia dintre viitorii influenceri reali din piata romaneasca, unul din personajele extraordinare care stiu ca sunt undeva in Romania, care or sa schimbe totul si or sa ne arate ca se poate, big time. Noa, that’s all, folks.”
Pentru mai multe informatii si programa completa a cursurilor vizitati site-ul www.morodan-academy.ro