Cunoscuta cântăreață Giulia s-a alăturat în calitate de Ambasador al proiectului FUTURE CITY și inițiativei companiei BASF de a promova știința în rândul tinerilor prin platforma educațională Chemgeneration.com. Giulia vă învită în „Orașul viitorului” – FUTURE CITY – jocul educaţional online adresat tinerilor, care are drept obiectiv îmbinarea principiilor sustenabile cu inovațiile din domeniul științific.
„Proiectul FUTURE CITY este unul care mi-a atras atenţia din momentul în care mi-a fost prezentat. Puţini ştiu faptul că în liceu am fost extrem de pasionată de chimie şi mă bucur că am fost aleasă Ambasador pentru acest proiect. Sper ca tinerii să fie receptivi şi să înţeleagă faptul că ne întâlnim în fiecare zi cu chimia, uneori nici nu ne dăm seama de acest lucru”, a spus Giulia, Ambasadorul campaniei.
„Când am ales Ambasadorul din România pentru proiectul FUTURE CITY, ne-am dorit o persoană publică care să fie aproape de tânăra generație, care să poată aduce chimia aproape de tineri, iar Giulia a fost cea mai potrivită alegere. Am aflat că este pasionată de chimie încă din liceu, și ce mod mai bun de a dovedi tinerilor că această materie este ‚cool’ decât prin vocea Giuliei ca Ambasador”, a declarat Luminița Teodorescu, Managing Director BASF România.
Campaniei FUTURE CITY s-au alăturat o serie de bloggeri pasionați de inovații și chimie. Cristian China (Chinezu), Marius Matache, Cristi Dorombach (Piticu’), Andrei Cismaru, Dan Dragomir, Sabina Cornovac, Laurenţiu Buică, Titus Căpîlnean, Dragoş Şchiopu, Mihalcea Nicolae şi Andreea Burlacu și-au invitat cititorii în FUTURE CITY pentru a construi orașe virtuale sustenabile. Alături de Giulia, ei au participat la competiția „FUTURE CITY Night with Bloggers”, organizată pe 17 octombrie, în care s-au întrecut în construirea celor mai sustenabile orașe virtuale.
În doar două săptămâni de la lansarea în România, FUTURE CITY a adunat peste 3,500 de jucători pasionați de inovații tehnologice şi interesaţi de sustenabilitate
Până pe 3 decembrie, în cadrul FUTURE CITY se desfăşoară un concurs cu premii săptămânale atractive. Jucătorii înscriși în concurs au șansa să câștige marele premiu, o tabletă Samsung Galaxy Tab, ce va fi oferită prin tragere la sorți pe 3 decembrie.
La baza dezvoltării jocului FUTURE CITY, a stat dorința companiei BASF de a promova în rândul tinerilor descoperi științifice și importanța chimiei în viața de zi cu zi într-o manieră distractivă și pe înțelesul lor. Jucând FUTURE CITY, tinerii au posibilitatea să descopere inovații cu un rol esențial în conservarea mediului înconjurător și realizarea unei dezvoltări durabile în viitor.
BASF a lansat platforma educațională Chemgeneration.com în 2011 și are în plan dezvoltarea mai multor proiecte dedicate educării tinerilor în domeniul științific.
Partenerul campaniei FUTURE CITY este ED, platforma educațională și de carieră dedicată tinerilor ce oferă informații necesare pentru dezvoltarea lor profesională și personală.
Chemgeneration Blog – cele mai inedite inovații într-un singur loc!
Toate inovațiile prezente pe parcursul jocului FUTURE CITY sunt descoperiri științifice esențiale pentru construirea unui viitor sustenabil. Pentru a informa tinerii despre aceste descoperiri și a le furniza date științifice pe înțelesul lor, a fost creat un blog pe site-ul Chemgeneration.com. Articolele interesante și bogat ilustrate ajută cititorii să pătrundă în captivanta lume a științei. Pe http://www.chemgeneration.com/ro/blog/ cititorii pot afla, de exemplu, cum hainele se curăță singure, cum un plafon solar de mașină poate produce energie sau în ce domenii inteligența artificială a fost deja folosită.