Gorenje lanseaza: NOFROST PLUS

Gorenje lanseaza cea mai noua tehnologie in materie de aparatura frigorifica: NOFROST PLUS

Ani de cercetare au fost dedicati pentru a obtine armonia dintre frumusetea si eficienta produselor menite sa sustina stilul dinamic al consumatorilor din lumea intreaga. Dintotdeauna, Gorenje a urmarit sa simplifice viata consumatorilor sai prin produse revolutionare, al caror design rafinat le asigura suprematia in orice camin. Gorenje a anticipat schimbarile din stilul de viata al consumatorilor moderni, incercand sa le ofere mai mult timp liber pentru ei, pentru pasiunile lor, pentru a avea grija de cei pe care ii iubesc. Iata ratiunea care a dus la nasterea tehnologiei NoFrost Plus. Aparatele frigorifice concepute cu aceasta tehnologie noua sunt inca o marturie a procesului demarat in 1950, prin care Gorenje, folosind nenumarate mijloace inovatoare a condus la simplificarea si imbunatatirea vietii consumatorilor sai.

Pentru ca sunt esentiale si de nelipsit din orice camin, aparatele frigorifice au beneficiat de intreaga atentie Gorenje, inteligenta tehnologiei NoFrost Plus oferind, in sfarsit, solutia la problemele cu care ne confruntam atunci cand deschidem frigiderul.Circulatia aerului rece este imbunatatita, impiedicandu-se astfel umezeala din frigider si acumularea de gheata atat in interior, cat si pe produsele congelate.

Toti ne dorim ca alimentele din frigider sa ramana proaspete cat mai mult timp, pastrandu-si astfel savoarea si vitaminele, tocmai de aceea, NoFrost Plus de la Gorenje ne pastreaza toate compartimentele din frigider curate. Fara gheata in congelator, alimentele nu se vor mai lipi unele de celelalte, iar noi ne vom bucura de mai mult spatiu de depozitare. Serile de vara vor fi mult mai lungi in compania celor dragi cand nu mai ai nici o grija legata de curatarea sau decongelarea aparatului frigorific.

Inovatie, tehnologie revolutionara, consum redus de energie, mai multa prospetime si mai mult timp liber, pe toate acestea mizeaza Gorenje prin tehnologia NoFrostPlus pusa la dispozitia consumatorilor sai printr-un design unic al noilor aparate frigorifice.

Simplifica-ti viata, alegand sa te bucuri de ea! Totul este mai usor atunci cand te bazezi pe alimente savuroase si cand simti prospetimea de la prima atingere. Legumele pentru salata, fructele, branzeturile, intregul meniu de vara este proaspat mai mult timp datorita noii tehnologii NoFrost Plus.  Adio si stelute de gheata de pe inghetata. Desertul tau preferat poate fi savurat de-acum inainte imediat ce l-ai scos din congelator.

Alege sa-ti simplifici viata si sa dedici timpul economisit activitatilor cu adevarat importante. Alege azi Gorenje pentru ca astfel, ii alegi maine pe cei pe care ii iubesti.

nrk6192mwuk-front-closed nrk6192mwuk-front-closed_inox nrkora_62_w_front onrk193bk-front-close onrk193bl-front-close onrk193c-front onrk193ch-l-front onrk193r-front-close onrk193r-open ork192bk-front ork192co-l-front

Despre Gorenje Group:

Este unul dintre producatorii de electrocasnice de top din Europa, cu o istorie de peste 6 decenii.

Tehnologia revolutionara, designul superior si eficienta electrocasnicelor produse sub  brandurile cunoscute in intreaga lume: Gorenje si Asko, dar si sub cele 6 branduri regionale (Atag, Pelgrim, Upo, Mora, Etna si Körting) imbunatatesc calitatea vietii consumatorilor din 90 de tari in intreaga lume.

Atentia deosebita a Gorenje se reflecta in produse si servicii pentru casa ce includ electrocasnice mici si mari, produse pentru incalzire, ventilatie si aer conditionat (HVAC), chiuvete, produse de menaj, mobilier de bucatarie si servicii din domeniul design-ului.

De o jumatate de secol, Gorenje Group si-a extins reteaua internationala de vanzari, aceasta generand 95 % din venitul anual al activitatii in afara Sloveniei.

In 2015, veniturile au fost de 1,225 miliarde Euro, cea mai mare parte din suma fiind generata de pietele din Germania, Rusia, Olanda, Scandinavia, Europa Centrala si de Sud Est, SUA si Australia.

In Romania, brandul Gorenje se bucura de o prezenta de peste 20 de ani, timp in care a incheiat parteneriate strategice cu majoritatea distribuitorilor de electrocasnice din piata. In tot acest timp a urmat fluxul evenimentelor si lansarilor companiei-mama, lansand si in Romania toate liniile de design si restul produselor din gama internationala.