Lansată la începutul lunii aprilie, campania Praktiker se adresează tuturor persoanelor care şi-au personalizat locuinţa sau au conferit anumitor obiecte o întrebuinţare inedită. Prin intermediul aplicaţiei „Idei de 10”, găzduită pe pagina de Facebook Praktiker România (www.facebook.com/PraktikerRomania), toţi cei care doresc să dea curs provocării pot încărca fotografiile proiectelor concepute de ei înşişi, alături de o descriere a materialelor utilizate şi a paşilor de realizare.
Cele mai bune idei înscrise, votate de public sau desemnate de juriu, vor fi răsplătite cu premii în valoare totală de 40.000 lei. Mai mult, ideea de 10 a fiecărei luni va fi afişată public pe panourile publicitare Praktiker expuse în fiecare oraş în care compania este prezentă, ca o formă de recunoaştere a creativităţii în materie de DIY.
Proiectele înscrise pe pagina de Facebook a campaniei, vor fi evaluate de către un specialist Praktiker, un jurnalist specializat pe zona de DIY – Lucian Dobraca, redactor la revista „Locuinţa mea” – şi un blogger – Cabral. Pe parcursul celor cinci luni de campanie, Praktiker va acorda 115 premii în valoare totală de 40.000 lei.
În prezent, compania are 27 magazine în 23 de oraşe din ţară. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: materiale de construcţii, decoraţiuni pentru interior şi exterior; produse sanitare; mobilă; electronice şi electrocasnice; produse pentru grădinărit.