Universul modei este adesea presarat cu tentatii menite sa incante vizual si sa se transforme in mici obsesii de sezon. Insa in ianuarie 2002, cand designerul Chie Mihara si-a lansat prima linie de incaltaminte in orasul spaniol Elda, nu s-a gandit decat la variantele care lipseau cu desavarsire din dressing-ul femeilor moderne si catre care acestea nutreau de ani buni: pantofi care sa alature design-ul unui grad de comfort sporit, care sa starneasca dorinta purtarii, dar care sa nu devina o corvoada la finalul zilelor de lucru.
Chie Mihara a inceput sa confectioneze pantofi in micul sau apartament din cartierul Queens (New York), petrecand ore in sir la masa de lucru si parcurgand fiecare etapa manual. Chie Mihara provine dintr-o familie cu trei copii, iar copilaria si-a petrecut-o in Porto Alegre (Brazilia). Timp de 4 ani, Chie Mihara a studiat fashion design-ul la Kyushu Design Gakkuin si a acumulat experienta lucrand ca asistenta pentru Junko Koshino. La varsta de 22 de ani, Chie s-a mutat in New York, unde a urmat o specializare in design-ul de accesorii la Fashion Institute of Technology, concentrandu-si atentia asupra gentilor si a pantofilor.
Dorinta de a oferi femeilor din intreaga lume pantofi comfortabili dar si atragatori din punct de vedere al design-ului, a determinat-o sa aprofundeze tainele manufacturii pantofilor si sa acumuleze informatii si experienta de la cele mai bine cotate marci. O perioada a lucrat pentru Eneslow, un brand specializat in crearea de pantofi otopedici, unde a descoperit toate detaliile ce tin de anatomia piciorului si problemele cu care s-ar putea confrunta o persoana de-a lungul zilei, apoi s-a alaturat echipei Sam&Libby, iar inainte sa puna bazele propriului brand si-a exersat priceperea si talentul la Charles Jourdan, o marca de pantofi de lux frantuzeasca.
Colectiile Chie Mihara reflecta din plin background-ul multicultural al designerului, influentand fiecare aspect al pantofilor. Detaliile feminine infuzate cu spiritul Braziliei, liniile minimale si arhitecturale japoneze, functionalitatea tipic americana si candoarea spaniola, contureaza imaginea pieselor de care fiecare femeie se poate atasa emotional si in care regaseste totodata comfortul si placerea purtarii zilnice.
Peste o suta de etape sunt urmate pentru a realiza pantofii perfecti, iar in atelierele Chie Mihara totul este supervizat indeaproape, iar lucrul manual insoteste fiecare aspect al creatiei. In prezent, Chie Mihara se bucura de peste 1000 de clienti in intreaga lume, colectiile sale fiind prezente in reputate department store-uri precum Bergdorf Goodman, Neiman Marcus, Selfridges, Isetan sau Le Bon Marché.
In Romania, pantofii Chie Mihara se regasesc in selectia concept-store-ului Experiment Point, iar in aceasta perioada pot fi achizionati cu un discount cuprins intre 30% si 50%.