Lana Del Rey este noua imagine a brandului H&M pentru colecția toamnă-iarnă

Cunoscuta cântăreață și compozitoare, Lana Del Rey este noua imagine a brandului H&M pentru colecția toamnă-iarnă.

 

Lana Del Rey, unul din cele mai mari nume din lumea muzicii contemporane, va fi noua imagine și voce H&M în această toamnă. Lana a fost aleasă model pentru sedințele foto ale campaniei H&M, realizate de Inez van Lamsweerde și Vinoodh Matadin și va interpreta un cover al cunoscutei piese “Blue Jeans” într-un spot publicitar, realizat de regizorul Johan Renck.

 

Lana a devenit celebră pentru melodia sa „Video Games” de pe albumul “Born to die”, album ce s-a vândut cu o rapiditate uimitoare în 2 milioane de exemplare în acest an. A reușit să se remarce prin stilul său unic. Pentru această campanie, Lana va purta articole cheie din colecția toamnă-iarnă H&M, ca de exemplu un pulover roz din amestec de angora, colanți cu imprimeu floral digital, o jachetă de tip biker și o rochie mulată cu mici accesorii din piele, ambele din Tweed.

Lana nu va apărea doar în colecția de toamnă, ci începând cu luna octombrie va fi și protagonista campaniei de iarnă pentru H&M.

Imaginile cu Lana au fost făcute publice la câteva zile după ce s-a anunțat că David Beckham va continua colaborarea cu H&M printr-o nouă linie de lenjerie intimă și haine de corp. Fotografiile au fost făcute în Los Angeles de Alasdair McLellan, folosindu-se un fundal negru ce accentuează imaginea lui David și scoate în evidență lenjeria intima pe care acesta o poartă. Cum David este mereu în căutare de experiențe noi când vine vorba de aspectul său fizic, va reprezenta un stil nou pentru această viitoare campanie H&M.

“Sunt foarte entuziasmat de această nouă campanie David Beckham pentru H&M. Vreau să exprim forța și calitatea colecției de lenjerie intimă David Beckham pentru H&M prin aceste fotografii. ”, dezvăluie David.

Colecția David Beckham este o colecție exclusivistă, de lungă durată pentru H&M, care a devenit imediat un succes după ce a fost prezentată în Februarie 2012. Colecția care a fost prezentă în permanență în magazine și online, se axează pe un set de piese create de David Beckham și de echipa sa, piese realizate cu o foarte mare atenție pentru micile detalii și pentru nevoia de a se simți cât mai conforabil. David intenționează să creeze piese care să se potrivească cu orice articol vestimentar, de la slip și boxeri la maieuri și tricouri sau indispensabili. Aceste piese sunt importante pentru colecția Bodywear, devenind astfel o serie de haine clasice și în același timp și noi, o parte esențială din garderoba masculină.

Iar în noiembrie, în apropierea sărbătorilor de iarnă, vor fi lansate piese vestimentare noi, ce vor putea deveni cadoul ideal pentru Crăciun.

Colecția Bodywear David Beckham este disponibilă online, dar și în peste 1,800 de magazine H&M din 44 de țări din întreaga lume.

Isabelle Perianu