Locuri și oameni dedicați vieții sănătoase și de calitate

Joi, 16 mai, Taupe Bistro, locul unde inovația întâlnește tradiția în excelență și Eisberg, compania care prin inovație revoluționează ideea de salată proaspătă, au fost gazdele unui eveniment dedicat jurnaliștilor și bloggerilor de lifestyle.

Nicoleta Scarlat -Eisberg

Conceptul de viață sănătoasă și de calitate a reunit cele două companii, care i-au provocat pe oaspeți să trăiască o experiență marcată de inovație și prospețime, de la ambianța bistroului Taupe, situat într-un loc plin de tradiție, la preparatele gastronomice moderne și savuroase, bazate pe asocieri inspirate de salate Eisberg și ingrediente de calitate.

Lucin Trofin - Eisberg

„Deschiderea acestui bistrou a însemnat o provocare, pe care am ales să o accept, dorind să resuscitez ceea ce era un loc ales de crema societății de odinioară, care ieșea la o cafea bună sau la masă, pe bulevard. Îmi doresc să refacem atmosfera, dar să o aducem puțin în zilele noastre, să redevină un loc unde poți petrece timp alături de cei dragi, beneficiind de servicii de calitate.

Ingredientele proaspete sunt un alt criteriu important, atunci când este selectat locul preferat, cel la care revii cu plăcere și încredere” a declarat Cristi Opaiț, antreprenorul ce deține, pe lângă Taupe Bistro și Lido’s Brasserie, alte două localuri în București și Vama Veche.

Cristi Opait - Director General Taupe Bistro

Produsele companiei Eisberg sunt prezente pe piață încă din 1996, și din 2005, de când au început să se adreseze consumatorului final, și-au câștigat încrederea acestuia inovând permanent.

Sloganul „din pungă direct în farfurie” a atras un segment în creștere al populației, preocupat în special de alimentație sănătoasă dar și de gestionarea eficientă a timpului liber, pe care să-l aloce cu predilecție propriei persoane.

„Practic, oferim un produs gata de consum, iar la capăt consumatorul, în afară de bucuria gustului, are mai mult timp la dispoziţie ca să facă ce-şi doreşte – să se plimbe, să iasă la masă cu prietenii sau familia, să facă sport, să citească, să călătorească etc. Putem spune că salatele Eisberg reprezintă un stil de viaţă sănătos.” a declarat Lucian Trofin, director general al companiei Eisberg.

Cele două companii, cu valori comune sau complementare, pe care le potențează reciproc, au prezentat oaspeților un meniu creat de chef-ul de la Lido’s Brasserie, cu preparate pline de savoare, bazate pe combinații de salate și ingrediente proaspete de calitate, ce se regăsesc atât la bistroul Taupe cât și la braseria Lido.

11 4