Marketingul este arta şi ştiinţa de a-ţi alege pieţe ţintă şi de a construi relaţii profitabile cu acestea – a spus odată Profesorul Philip Kotler, cunoscut ca „părintele marketingului”, care se va afla la Bucureşti pe 1 iunie, pentru a susţine primul curs certificat de marketing în România.
“Voi împartăşi câteva noutăţi care au loc în domeniul digital, lucruri care vor ajuta companiile să fie mai inovative şi să crească puterea branding-ului produselor sau ofertelor. Vreau să mulţumesc organizatorilor şi partenerilor pentru invitaţia de a veni la Bucureşti, sunt sigur că, după acest training, participanţii vor avea câteva idei pe care să le aducă în companii, iar acest fapt va fi deopotrivă satisfacţia mea, cât şi a participanţilor.”, a spus Philip Kotler, într-un mesaj video adresat participanţilor.
Mai puţin de o lună ne desparte de startul trainingului certificat „Marketing-ul prin valori”, susţinut de Prof. Philip Kotler pe 1 iunie, la Ateneul Român. Adresat oamenilor de afaceri, managerilor și profesioniștilor în marketing și comunicare din toate industriile, trainingul va aborda, printre altele, metode de îmbunătăţire a puterii brandului. Trainingul va cuprinde două sesiuni a câte două ore şi jumătate, pe parcursul cărora participanţii vor afla cum să facă faţă provocărilor şi oportunităţilor majore de business în perioadele de turbulenţe.
“Acest prim training certificat susţinut de profesorul Kotler la Bucureşti este un proiect firesc pentru agenţia noastră şi pentru partenerii noştri, având astfel ocazia de a contribui la îmbunătăţirea viziunii de marketing a mediului de afaceri din România.”, a declarat Loredana Vişa, General Manager V+O Communication, unul dintre organizatorii evenimentului.
Agenda completă este disponibilă pe site-ul oficial al evenimentului. Biletele se comandă online, prin completarea formularului de înscriere.
Despre Philip Kotler
Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universității din Northwestern, SUA. Este licențiat în economie al Universității din Chicago și doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor “4P” în Marketing (care acum au devenit cei “7P”) precum şi inventatorul conceptului de “Marketing Social” şi este implicat în cercetarea şi dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a ediţie – cel mai utilizat manual de marketing în universităţile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul „triplu” câștigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing. Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în anul 2008 şi 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.