La a XV-a ediţie a Festivalului Internațional de Film Transilvania, ce va avea loc în perioada 27 mai şi 5 iunie, MasterCard sărbătorește zece ani de când este prezent pe scena TIFF, susținând cinematografia și oferind soluții inovatoare de plată pentru toți cinefilii prezenți.
- MasterCard sărbătoreşte zece ani de parteneriat alături de Festivalul Internaţional de Film Transilvania (TIFF).
- An de an, MasterCard aduce un plus experienţei de festival, asigurând cele mai noi tehnologii de plată şi experienţe de Nepreţuit pentru publicul festivalului.
- Şi în acest an, MasterCard va acorda Premiul Publicului celei mai populare producţii.
Ajuns la un deceniu de colaborări de Neprețuit™, parteneriatul cu unul dintre cele mai mari festivaluri europene de film marchează totodată și implicarea MasterCard în sprijinirea manifestărilor culturale locale. De acum zece ani și până în prezent, compania a fost parte integrantă în dezvoltarea festivalului, împletind împreună cu organizatorii cele mai noi tehnologii de plată cu cele mai emoţionate momente în faţa marilor şi micilor ecrane, oferind împreună fanilor TIFF o experienţă completă şi memorabilă.
„Pasiunea pentru marele ecran, comunitatea frumoasă și implicată din jurul festivalului, acțiunile de susținere și dezvoltare ale unei industrii dragi nouă și atmosfera unică ce curprinde Clujul pe durata festivalului, ne-a adus an de an în filmul TIFF. În filmul emoțiilor, al libertății de exprimare, al creativității și experiențelor memorabile. Și iată că am ajuns la zece ani împreună, în care am oferit publicului dornic de noi aventuri în universul cultural momente de neprețuit și soluții de plată pentru a se bucura de cea mai frumoasă experiență de festival. În 2016, suntem de 10 ori mai încântați de ideea filmelor bune văzute în prag de vară, alături de cinefilii din toată lumea sosiţi să savureze imaginile din sălile de cinema şi culorile de pe străzile Clujului.”, a declarat Diana Tănase, Marketing Manager România, în cadrul MasterCard.
Şi la această ediţie, MasterCard devine vocea celor prezenţi la festival şi acordă una dintre cele mai populare distincţii ale festivalului – Premiul Publicului. În anii trecuţi, publicul pasionat de cea de-a şaptea artă a lumii a selectat pentru această distincţie filme precum „Natură moartă” (Uberto Pasolini), „Wadjda” (Haifaa Al-Mansour) sau „Chapiteau Show”, în regia lui Sergei Loban. Numele filmului câştigător este votat de spectatori în sala de cinema, după fiecare proiecţie, şi este anunţat în timpul Galei de Premiere.
„Acum 10 ani începeam la TIFF un parteneriat important pentru noi. Ne bucurăm să sărbătorim împreună colaborarea noastră cu MasterCard printr-o serie de momente speciale pe care le vom anunţa, împreună cu partenerii noştri, în perioada următoare.”, a declarat Cristian Hordilă, Festival Manager TIFF.
Despre MasterCard
MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăţi. Operăm cea mai rapidă reţea de procesare a plăţilor din lume, oferind un liant între consumatori, instituţii financiare, comercianţi, autorităţi şi companii din peste 210 de ţări şi teritorii. Produsele şi soluţiile MasterCard fac activităţile zilnice de comerţ – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, administrarea unei afaceri sau managementul finanţelor – mai simple, mai sigure şi mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriţi-ne pe Twitter @MasterCardNews, participaţi la discuţiile de pe blogul Cashless Conversations şi înregistraţi-vă pentru cele mai noi ştiri, la Engagement Bureau.