"Moda ca afacere"- prima carte ce tratează moda din perspectiva antreprenorială

Fratelli Espresso Bar- Lucrarea de debut a jurnalistului Diana Șerpoianu, „Moda ca afacere- Marketing-ul Industriei Apparel” a fost lansată în Fratelli Espresso Bar în cadrul unui eveniment-cocktail.

 

Sub egida GensDuBien, comunitatea oamenilor de bine, Fratelli Espresso Bar a găzduit evenimentul-cocktail de lansare a cărţii “Moda ca Afacere- Marketingul Industriei Apparel”, lucrarea de debut a jurnalistului Diana Şerpoianu, redactorul şef adjunct al revistei Luxury.

Strucurată  în nouă capitole, cartea prezintă segmentele industriei apparel, formele sub care este exercitat retail-ul de modă, comportamentul consumatorului, dezvoltarea colecțiilor sezonale, stabilirea prețurilor,  strategiile de promovare, mediul adiacent industriei modei, provocările globalizării și nu în ultimul rând aspectele de etică profesională. Conținutul recomandă lucrarea drept prima carte scrisă de un autor român ce tratează domeniul din această perspectivă.

Lucrarea “Moda ca afacere – Marketingul industriei apparel” se bucură de recenzii venite din partea reputatului stilist Laura Vărgălui și a consultantului în fashion retail operations Teodora Burz, Country Manager Damat Tween.

Autoarea a fost susținută în cadrul acestui eveniment de o serie de personalități din lumea modei, cum ar fi Laura Lazăr, Kinga Varga, Alin Gălățescu, Andra Andreescu, Galyna, Stefania Voia (Quoi de Neuf), Clara Rotescu, Ana Morodan, Adina Necula, Teodora Burz, Mirela Stelea, Dana Păun, Isabelle Vijiiac (La Chatterie) și persoane publice precum Giulia Nahmany, Marina Dina, Roxana Paraschivoiu, Dana Popa, Oana Marica, Nicoleta Macarencu, Roxana Ilie-Pleșea.

Dincolo de cuvintele rostite invitaților de către autoare, lucrarea a fost prezentată de către cunoscutele stiliste Ana Morodan și Adina Necula.

Pe toată durata evenimentului, invitații au socializat și au putut admira proiecții cu opera titanilor fotografiei de modă: Richard Avedon, Helmut Newton, Irving Penn și Louise Dahl-Wolfe.

Seara s-a încheiat printr-un concert live susținut de Nony Borsan, cunoscut pentru aportul său la  hit-ul „Beautiful Lover”, al proiectului Crazy Win.

Autoarea i-a întâmpinat pe cei care i-au fost alături într-o ținută semnată Sense by Andreea Tincu stilizată de Adina Necula și cu o imagine modelată de măiestria echipei INARI BEAUTY FASHION LOUNGE.