”Mulţumesc pentru alegerea ta” – o iniţiativă Philips

Returnează produsul dacă nu eşti mulţumit de el

 Începând cu luna martie, Philips îţi oferă garanţia returnării banilor în 30 de zile, dacă nu eşti mulţumit de calitatea produsului pe care l-ai achiziţionat[1]. Astfel, în perioada martie-decembrie 2012, poţi returna orice produs Philips achiziţionat, dacă acesta nu se ridică la înălţimea aşteptărilor tale din punct de vedere performanţe sau calitate.

“120 de ani de inovaţie ne recomandă. Produsele noastre sunt eficiente şi uşor de folosit şi sunt achiziţionate pentru calitatea lor incontestabilă, dovedită în timp. Înaintea lansării  pe piaţă, toate produsele Philips  sunt supuse la teste intensive de anduranţă (testul căderii pentru fiare de călcat, testul pragului, rotirii furtunului sau pentru înfăşurarea cablului pentru aspiratoare), astfel încât numai cele mai performante produse ajung în casele consumatorilor noştri. Anul acesta, am demarat această campanie pentru că dorim să le mulţumim tuturor celor care aleg un produs Philips şi ne acordă astfel încrederea lor. Cu această ocazie, oferim tuturor cumpărătorilor posibilitatea de a returna produsul, în cazul în care nu sunt mulţumiţi de calitatea lui”, a spus Oana Tănăsescu, Lead Marketing Manager Philips Consumer Lifestyle Balkans.

Milioane de oameni din toată lumea au încredere în Philips.Timp de 5 ani, Philips a fost votat cea mai de încredere marcă de electrocasnice din România, în cadrul studiului Trusted Brands, realizat de Reader’s Digest. Până astăzi, Philips a vândut mai mult de 1 miliard de perechi de căşti în întreaga lume. Philips Saeco este primul espressor automat pentru uz casnic ce respecta standardele italiene de preparare a cafelei.  Acum ai garanţia returnării banilor în 30 de zile dacă nu eşti mulţumit de calitatea produselor Philips.

Iniţiativa face parte din campania ”Mulţumesc pentru alegerea ta!”, implementată de Philips la nivel naţional, în magazinele partenere. Returnarea banilor este valabilă pentru orice produs electrocasnic, de îngrijire personală sau electronic de la Philips, cu excepţia televizoarelor, monitoarelor, fax-urilor, telefoanelor mobile, corpurilor şi sistemelor de iluminat, bateriilor şi a altor consumabile. Pe parcursul anului, poţi returna un singur produs, dintr-o anumită categorie. De exemplu, dacă ai returnat un robot de bucătarie, nu mai poţi returna încă un robot de bucătarie, dar poţi returna un sistem audio sau un uscător de păr.

Procedura de returnare a produsului este extrem de simplă. Trebuie să expediezi produsul în ambalajul original, toate accesoriile, certificatul de garanţie, o copie după factura fiscală şi formularul de promoţie completat, către Oficiul Poştal 71, Căsuţa Poştală 1, Bucureşti, în maximum 30 de zile de la data achiziţionării.

Pentru a putea fi returnat, produsul trebuie să fie în stare funcţională şi să nu prezinte defecte cauzate de utilizarea necorespunzătoare. Restituirea contravalorii produsului de către Philips nu echivalează drepturile pe care le ai, legate de garanţia produsului sau alte drepturi ce ţin de protecţia consumatorului.

Iniţiativa Philips din cadrul acestei campanii dovedeşte încrederea pe care compania o are în calitatea produselor sale.

Regulamentul campaniei este disponibil gratuit pe www.philips.ro şi în magazinele participante

http://www.promotion.philips.com/ro/ro/detailpage/multumesc-pentru-alegerea-ta

[1] Excepţie fac produsele Philips AVENT, televizoarele, monitoarele PC, videoproiectoarele, fax-urile, telefoanele mobile, corpurile şi sistemele de iluminat, bateriile şi  alte consumabile.