New Look, fresh in la denim

  • În perioada 9 -21 martie, în toate magazinele New Look, la achiziţionarea unei perechi de blugi, primeşti a doua pereche la jumătate de preţ.

 

„Eu cu ce mă îmbrac azi?” este o dilemă cu care fiecare femeie se confruntă din când în când. Eroul care niciodată nu dă greş, indiferent de sezon sau eveniment, este o pereche de blugi. Şi cum piesele din denim rămân o prezenţă constantă nu numai în moda străzii, ci şi pe catwalk, New Look propune pasionatelor de modă o nouă campanie în magazine. Începând cu 9 martie, la orice pereche de blugi achiziţionată, a doua este la jumătate de preţ. 

„Atuul denim-ului este că merge cu orice, oricând, oricum. În plus, versatilitatea acestui material îi garantează omniprezenţa, sezon de sezon. Problema, însă, apare în magazin, când nu ne putem hotărî cu ce piesă de denim să ne completăm colecţia personală. Şi cum ne-am obişnuit să fim întotdeauna cu un pas în faţă şi să răspundem permanent nevoilor clientelor noastre, în această lună venim cu o ofertă care să satisfacă şi pe cele mai nehotărâte dintre ele. La o pereche de blugi cumpărată, a doua pereche poate fi achiziţionată la jumătate de preţ”, a declarat Carmen Mărunţelu, PR & Marketing Manager New Look România.

Brandul britanic este recunoscut pentru accesibilitatea şi calitatea pieselor din denim, fiind o destinaţie de încredere în fiecare sezon. Astfel, la fiecare 5 secunde, o pereche de blugi marca New Look ajunge în dulapurile fanelor.

„Niciodată nu poţi avea suficient denim în garderobă. În plus, faptul că din 5 în 5 secunde cineva pleacă din magazinele New Look cu o pereche de jeans, spune multe despre statutul denim-ului în viaţa noastră socială. Pentru campania de primăvară ce se va desfăşura în perioada 9-21 martie în toate magazinele New Look din ţară, ne-am pregătit cu o varietate de jeansi: clasici, shapers, skinny, boyfriend, high waist, bootcut”, a completat Carmen Mărunţelu.