McDonald’s a lansat vineri, 26 februarie, în toate restaurantele din țară două sandvișuri, cu pui și vită din colecția Bacon Clubhouse. Cei doi burgeri sunt disponibili în perioada 26 februarie – 31 martie 2016 în toate restaurantele McDonald’s din România, iar pentru clienți aceste două sandvișuri aduc și o experiență nouă și diferită în restaurante.
În perioada campaniei, în restaurantele McDonald’s Unirii și McDonald’s Romană, Bacon Clubhouse vine însoțit de câteva elemente inedite: servirea burgerului la o casă de marcat McDonald’s specială, posibilitatea de a-ți rezerva o masă la McDonald’s pentru a degusta noii burgeri alături de familie sau prieteni, toate într-un decor de restaurant potrivit pentru acești burgeri vedetă.
”În România am adus gustul special al burgerilor acum 20 de ani și credem că Bacon Clubhouse reconfirmă preocuparea noastră de a oferi clienților burgeri cu un gust unic, autentic, creat din ingrediente speciale. Cele două sandvișuri sunt concepute tocmai pentru pasionații de burgeri clasici McDonald’s care își doresc și o altfel de experiență, pentru ei și prieteni”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.
Burgerii Bacon Clubhouse cu carne de vită sau pui sunt două sandvișuri cu o chiflă pufoasă, dulce și arămie, un sos special, alături de roșii, salată, ceapă roșie, completate de cheddar auriu și bacon crocant.
Calitatea la McDonald’s
La McDonald’s preparăm produsele cu grijă din ingrediente de calitate. Pentru fiecare produs preferat de consumatorii noștri folosim ingrediente de la parteneri de încredere, lideri în domeniul lor de activitate. Folosim 100% carne de vită din sfert anterior și flanc, procentul de grăsime nu depășește 20%. Furnizată de Inalca Italia, carnea de vită este preparată pe plită, fără adaos de grăsime, condimentată doar cu sare și piper după preparare. Carnea de pui provine din fermele OSI Group, o companie cu peste 100 de ani experiență în industria alimentară și partener de încredere McDonald’s.