Articol scris de Alex Fox
That’s Rihanna!
De cine vorbim, asta ştim cu toţii. Doar că acum încercăm să creionăm, mai mult sau mai puţin obiectiv, una dintre vedetele de peste ocean, ce pe tot parcursul anului ne-a acaparat difuzoarele şi ne-a ţinut sub asediu în faţa unui televizor ori pur şi simplu ne-am trezit cu volumul muzicii ei la maxim aşteptând la semafor.
Ea, o puştoaică mulatră şi destul de “bine-facuta”, de doar 23 de ani, originară din Barbados (un fel de Cap-Aurora la noi ), lansată în anul 2005, a ajuns la 6 ani distanţă unul dintre cei mai importanţi trendsetteri, dar mai ales unul dintre cele mai bine vadute produse de marketing… nimic nou până aici!
Trecând prin binecunoscutele ştiri despre bătaia pe care “i-a dăruit-o” Mr Chris Brown, declaraţiile de lesbianism/bisexualitate ce o implicau şi pe Nicky Minaj, Rihanna ne-a rămas întipărită pe reţină, atât a noastră cât şi a istoriei modei cu schimbări ce au influenţat puternic cursul trendurilor mondiale.
Punctul cheie, la capitolul influenţe, a fost în anul 2007, odată cu faimosul bob, lucrând hand-in-hand cu mai slabă şi eleganta Victoria Beckham, isterizând la propriu mulţimea de femei de pe glob şi ca exemplu putem lua chiar România, unde la vremea respectivă, din 3 femei, 4 sigur aveau bob.
Aşadar fie că este vorba de tunsoarea pixie, sau de trecerile de la negru abanos, la un blond irize pentru că mai apoi părul ei să strălucească sub imperiul rosului, Rihanna este cu siguranţă un exemplu când vine vorba de un melange de stiluri sau de trecerea cu uşurinţă de la ceva agresiv la un soft romantic.
Am avea femei din showbiz-ul vestic, mult mai demne de analizat/omagiat, că de exemplu Florence Welch (Florence and the Machine) sau “aurul britanic” – Adele, dar Rihanna este o artistă limitless, fără frică de penibil (care transforma “vedetele” ţării noastre, în vedete de mână a-3-a –cu mici exceptii-) şi care într-un timp scurt a reuşit să aibă un cuvânt de spus în domeniul frumuseţii, atacând pe rând de la hair la make-up, la apariţii scenice şi pictoriale pline de culoare, colaborări de mii de dolari şi apariţii tv în care amprenta ei persoană se traduce în râs şi bună dispoziţie.
Şo… câţi ar putea să iasă dintr-un scandal de proporţii, doar cu o culoare nouă şi total îmbunătăţită de păr şi câţi dintre noi vindem milioane de albume la doar 23 de ani?
Rămân sub “Umbrella” mea, jucându-mă “Russian Roulette”,
Şi până data viitoare vă las cu the “Only Girl” în the world.
Dasvidania!