Campofrio susține mișcarea și sportul!
Zilele trecute s-au desemnat câștigătorii Cupei Campofrio la Înot, ediția 2016. Pe parcursul a două zile de concurs, aproximativ 250 de participanți cu vârste cuprinse între 12 și 17 ani s-au întrecut la probele de înot bras, spate sau fluture.
Organizată la Complexul Sportiv Izvorani, Cupa Campofrio la Înot se află la prima ediție și are ca scop încurajarea adoptării unui stil de viață sănătos și activ. De altfel, susținând mișcarea și sportul, Campofrio dovedește că este un brand care înțelege foarte bine stilul de viață al consumatorilor săi.
Prezentă la eveniment, Camelia Potec, campioana olimpică la înot și Președintele Federației Române de Natație, a oferit premii și medalii câștigătorilor.
© Stirile PRO TV, martie 2016
Mai multe fotografii, mai jos:
Un brand care înțelege cel mai bine stilul de viață al consumatorilor săi, Campofrio se menține în top ca fiind cel mai popular și răspândit brand de mezeluri din Europa. De-a lungul timpului, prin dăruire și atenție, Campofrio își păstrează promisiunea de a respecta rețeta produselor sale pe măsură așteptărilor publicului larg. Echilibrul între calitatea garantată și gustul aparte, face din produsele Campofrio rețeta inconfundabilă a specialităților din carne. Ingredientele noastre? Inovația, preocuparea pentru îmbunătățirea vieții, încrederea și respectul; acestea sunt ingredientele rețetei de baza Campofrio.