Casa de moda Burberry a dezvaluit o imagine noua cu top-modelul Rosie Huntington-Whiteley, surprins de celebrul fotograf Mario Testino. Cadrul face parte din campania festiva a brand-ului si o surprinde pe frumoasa Rosie purtand nimic altceva decat o esarfa din casmir, ce ii poarta initialele!

Casa de moda Burberry pune un mare accent pe esarfele din casmir, care completeaza intr-un mod ideal iconicele trench-uri britanice, piese emblematice ale brand-ului. Realizate in Scotia, in orasele Elgin si Ayr, prin tehnici de manufacturare, transmise din generatie in generatie, esarfele Burberry reprezinta accesorii vestimentare “must-have” pentru garderoba oricarei femei. Casmirul pur este colorat cu ajutorul pigmentilor naturali, firele sunt tesute la razboaie, urmand tehnici traditionale dezvoltate in sute de ani de experienta, iar in procesul final, tesatura este spalata in apa de la izvoare din Scotia, ceea ce ofera un plus de finete esarfelor din casmir.
O selectie generoasa de esarfe din casmir, cu check-ul Burberry este disponibila in magazinul din strada Luterana nr. 4, cel mai mare flagship store din sud-estul Europei, in “Scarf Bar”, ce contine 30 de modele de esarfe cu o varietate de nuante si de modele inovative, precum cel cu inimioare, animal print, camuflaj sau clasicul check britanic in nuante vibrante.
An de an, casa de moda britanica Burberry sarbatorestel “artei de a darui” si lanseaza campanii creative, ce isi propun sa transpuna magia sarbatorilor de Craciun, iar anul acesta brand-ul britanic a lansat si The Festive Book of Gifts ce contine o selectie de produse dedicate femeilor, barbatilor si copiilor, item-uri ce pot deveni cadouri in perioada festiva a anului.
Rosie Huntington Whiteley face parte din distributia atent selectata de Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Burberry pentru Campania festiva din acest an care a avut ca tema de inspiratie filmul „Billy Elliot”, aflat la cea de-a 15-a aniversare. In cadrul campaniei festive, Burberry a colaborat si cu iconicul hotel din Londra, Claridge’s pentru care Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry a imaginat un brad de Craciun din peste 100 de umbrele, finisate din materiale metalizate personalizate, argintii si aurii ce contine 70 de mii de luminite care se aprind, pe masura ce invitatii trec pe langa el.
Totodata, pe 121 Regent Street din Londra, Burberry a inaugurat si Burberry Booth, intr-un parteneriat creativ cu Google prin care clientii isi pot realiza propria lor versiune a Filmului Festiv.