A retro vibe este una dintre colecțiile principale ale brandului Sense din acest sezon. Într-o cromatică dominată de camel, auriu și negru siluetele sunt longiline, elegante, au acel je ne sais quoi retro al unor vremuri trecute dar extrem de actuale ca apariție stilistică.
Elemente considerate clasice ale stilului retro – talia marcată, jachetele cambrate cu alură masculină, gulerul șal sau cardiganul tricotat sunt preluate de catre designerul Andreea Tincu și reinterpretate într-o manieră modernă . Lungimea fustelor este sub genunchi, liniile de construcție sunt curate, epatand printr-un rafinament simplu si elegant . Colecția propune atît țesaturi cît și tricotaje, acestea fiind realizate în fabrica proprie, Smirodava, cu o vechime neîntrerupta de 35 de ani în domeniu.
Fără îndoială, rochia este favorita designerului, indiferent daca vorbim despre cele casual din tricot sau triplu voal, ori despre modele prețioase, de seară și de cocktail croite din brocard, dantelă, paiete fine sau jacquard-uri elegante.
Cum o colecție retro nu poate să nu propună deux-pieces-uri, variantele Sense pentru această iarnă sunt costumele chic cu jachete cambrate și fuste conice,toate frumos conturate printr-un contrast puternic cromatic de camel și negru.
Utilajele Stoll de ultima generație și firele de cea mai buna calitate, importate din Italia, Germania și Franța , reprezintă garanția unui produs knitwear de calitate. În colecție, piesele tricotate au repere aplicate din piele, incrustații de tip dantelă de lîna sau garnituri prețioase.
Make-up artist- Nicoleta Timus for Make-up For Ever by KB Agency
Hair styling – Laurent Tourette
Încălțăminte Guban- www.guban.ro
Genți- Otilia Flonta- www.otiliaflonta.ro
Andreea Tincu semneza din 2008 colecțiile Sense care, în fiecare sezon, sunt actualizate săptămînal cu modele noi, fiind propuse într-o gama variată de mărimi și culori. Propunerile de tricotaje și țesături se împart în linii de zi și în linii de ocazie – Sense Limited Edition. Fiecare colecție Sense aduce pe piața românească noutățile date de tendințele internaționale, reinterpretate cretiv de către designer pentru o categorie de cumparatoare de +30 de ani .