Serviciile profesionale de curățare si dezinfectare a hainelor, una dintre măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19

În perioada următoare, compania 100% romanească Blue Lagoon Clean va continua să funcționeze și să asigure servicii profesionale de curățare și dezinfectare a hainelor și covoarelor și astfel să vină în sprijinul clienților din București și județul Ilfov cu măsuri pentru limitarea răspândirii Coronavirus.

 

“Conform prevederilor Ordonanței Militare nr. 2 din 21.03.2020 privind măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19, articolul 2, punctul 1: se suspendă temporar activitățile de comercializare cu amănuntul, a produselor și serviciilor, în centrele comerciale în care-și desfășoară activitatea mai mulți operatori economici, cu excepția vânzării produselor alimentare, veterinare sau farmaceutice și a serviciilor de curățătorie.

 

În condițiile în care în general igiena și dezinfectarea reprezintă una din uneltele importante prin care putem limita răspândirea infecției cu noul Coronavirus și în concordanță cu prevederile legale în vigoare, decizia Blue Lagoon Clean este de a fi, la fel ca și până acum, alături de clienții noștri. Deși punctele noastre de lucru din centrele comerciale vor rămâne în continuare deschise, recomandăm tuturor clienților să folosească serviciul nostru de Colectare & Livrare Gratuită, serviciu disponibil în București și Ilfov”, spune Cristina Tarasevici, co-fondatoare Blue Lagoon Clean.

Rolul detergenților dezinfectanți avizați este acum mai important ca niciodată, deoarece reprezintă o măsură de protecție suplimentară, astfel încât riscul de infecție să fie minimizat. Dezinfectarea hainelor se face prin caracterul biocid al detergenților.

La Blue Lagoon Clean, procesul de curățare și dezinfectare a hainelor se face atât prin detergenții care au aviz din partea Ministerului Sănătății, cât și prin procesul de călcare și uscare profesională.

Toate măsurile luate până în prezent de echipa Blue Lagoon Clean au în vedere siguranța angajaților și clienților, ca de exemplu: instalarea de pompe de dozaj automat pentru programele normale de spălare cu apă, astfel încât să fie eliminată orice posibilitate de eroare umană, dezinfectarea suprafețelor după fiecare persoană, păstrarea limitei de distanță, echiparea mașinilor cu soluții dezinfectante. De asemenea, se recomandă tuturor clienților ca plățile să se efectueze cu cardul.

„Am mărit dozajul în cazul detergenților dezinfectanți, astfel încât să asigurăm igienizarea hainelor. Personalul din centrele de colectare a fost instruit și a primit materialele necesare pentru dezinfectarea suprafețelor, procedură care se face după fiecare client, cât și materiale de protecție personală, cum ar fi mănușile sterile. Clienții sunt instruiți să păstreze o distanță de 1,5 m unul față de celălalt, dar și față de personalul de la recepție. 

 

Cu privire la personalul din procesare, aceștia au un set de reguli cu privire la dezinfectarea mâinilor în fiecare oră, păstrarea unei distanțe de minim 1 m unul față de celălalt, aspect care este posibil și datorită dispunerii echipamentelor în incinta halei, dezinfectarea echipamentelor se face de 3 ori pe zi. 

 

În ce privește personalul care deservește serviciul de Colectare & Livrare Gratuită, aceștia au la dispoziție materiale dezinfectante atât pentru ei, cât și pentru mașini. O serie de măsuri sunt obligatorii, cum ar fi: lipsă contactului direct cu clientul prin salut, păstrarea unei distante minime de 1 m, dezinfectarea mâinilor, evitarea discuțiilor amicale și limitarea acestora la strictul necesar”, spune Cristina Tarasevici, co-fondatoare Blue Lagoon Clean.

Echipa Blue Lagoon Clean va continua să livreze servicii de curățare și dezinfectare a hainelor atâta timp cât acest lucru va fi legal posibil și nu va pune în pericol angajații companiei.