SQUEEZE IN THE FUN CU NOUA STICLĂ FANTA

Mereu inovatoare, pusă pe distracție și aventură, Fanta vine cu o nouă imagine, gata să dea culoare activităților de zi cu zi. Inspirat de gustul fructat Fanta, noul design se va găsi în magazinele din România, începând cu luna aprilie și va fi disponibil pentru toate cele patru arome: Portocale, Madness, Lămâie, Zmeură și Fructul Pasiunii.

SQUEEZE IN THE FUN 2

SQUEEZE IN THE FUN este invitația lansată de Fanta tuturor consumatorilor, prin intermediul unor activări inedite, parte a noii campanii de comunicare.

O sticlă inspirată de gustul fructat Fanta, intens și vibrant, și un nou logo îndrăzneț sunt elementele care îi vor aduce pe consumatori în universul plin de aventură și imaginație Fanta. Silueta asimetrică a sticlei și logo-ul colorat au fost create pentru a atrage atenția pe rafturile magazinelor și pentru a le oferi consumatorilor o nouă perspectivă asupra activităților de zi cu zi – una dinamică și plină de amuzament.

„Fanta a jucat mereu un rol esențial în segmentul băuturilor răcoritoare carbogazoase din România, iar pentru noi este important să reînnoim permanent relația dintre brand și audiența sa. Prin noua identitate Fanta ne adresăm oamenilor dinamici, care iubesc aventura și distracția, cărora vrem să le oferim o băutură răcoritoare cu un gust minunat de fructe.”a declarat Nicoleta Eftimiu, Director de Marketing Coca-Cola România şi Moldova

Fanta își invită consumatorii să ia parte la o aventură captivantă, prin intermediul unei campanii integrate de comunicare.

Un spot TV dedicat, panouri stradale inovative, proiecții pe Cocor, proiecte speciale la metrou și în campusuri – acestea sunt doar o parte dintre metodele prin care Fanta își dorește să transforme momentele obișnuite în momente pline de imaginație și amuzament.

În plus, campania va beneficia de comunicare online pe rețelele de socializare, prin bannere interactive, dar și printr-un nou cont de Snapchat – FantaRomania, care îi va ține pe consumatori la curent cu cele mai tari aventuri ale brandului. Campania se remarcă printr-o prezență puternică în magazine, cu activări inedite și o vizibilitate ridicată la raft.

Noua sticlă Fanta va mai fi lansată anul acesta în Italia, Polonia, Serbia și Malta.

Ambalaj FANTA

Lasă un răspuns