Accelerand incluziunea in moda, cinci antreprenori isi vor prezenta ideile inovatoare de afaceri unui juriu format din experti, inclusiv Tommy Hilfiger si activista Halima Aden, pentru sansa de a castiga 200.000 de euro
Vizand extinderea viziunii de sustenabilitate a brand-ului spre „Waste Nothing and Welcome All”, cea de-a patra editie a programului isi propune sa amplifice povestea antreprenorilor marginalizati din punct de vedere istoric, inclusiv pe cei din comunitatea BIPOC, persoane care traiesc cu dizabilitati si femei, care se straduiesc cu totii pentru a-si promova comunitatile prin construirea unei industrii a modei mai incluzive.
Tommy Hilfiger are placerea sa anunte cei cinci finalisti ai Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge 2022, care au fost selectati cu atentie dintre 259 de candidati, de la startup-uri globale pana la scaleup-uri.
Pe parcursul unui proces in mai multe etape, timp de un an, cererile au fost examinate amanuntit de experti interni si externi, pe baza unui set dedicat de criterii, inclusiv impactul social potential si cresterea pietei.
Luna trecuta, cei cinci finalisti au finalizat propunerile de design sprint impreuna cu experti de la sediul global Tommy Hilfiger din Amsterdam.
In acest pas, fiecare finalist si-a prezentat cea mai presanta provocare de afaceri si a colaborat cu experti pentru a dezvolta solutii practice pe parcursul unei saptamani. In faza finala a programului, cei cinci finalisti isi vor prezenta conceptele de afaceri in fata unui juriu format din lideri de afaceri si sustenabilitate, inclusiv Tommy Hilfiger si activista Halima Aden, la finala Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge din 9 februarie 2023.
„ Pe masura ce trecem la cea de-a patra editie a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, stim ca mai sunt multe lucruri de realizat pentru a obtine o reprezentare diversa si incluziva in moda”, a spus Tommy Hilfiger.
„Cand ne unim fortele si colaboram impreuna, declansam un catalizator important pentru schimbare – si numai impreuna putem promova acest impact de lunga durata. Ne angajam sa folosim platforma noastra pentru a oferi voce talentelor aflate la inceput de drum, astfel incat industria in ansamblu sa poata evolua modul in care gandim, construim si cream.”
Cei cinci finalisti sunt:
- CARE+WEAR: O companie inovatoare de imbracaminte medicala cu sediul in New York, care creeaza o legatura intre moda si functionalitate, creand imbracaminte adaptabila si accesibila, sutiene de recuperare, halate pentru pacient, imbracaminte speciala pentru cadrele medicale si multe altele pentru a ajuta fiecare persoana sa se simta mai umana in timp ce se afla in spital.
- IDA Sports: O companie britanica care proiecteaza incaltaminte si crampoane de fotbal special pentru sportive, pentru a le spori performanta, confortul si siguranta.
- Koalaa: O initiativa britanica care creeaza proteze confortabile, accesibile si moi ale membrelor superioare, facute ca hainele pentru oameni de toate varstele, oferind in acelasi timp o comunitate de sprijin peer-to-peer.
- Tactus: Un brand tech olandez-american care dezvolta si produce imbracaminte inteligenta ce traduce muzica in vibratii pentru comunitatea persoanelor fara auz, facand muzica mai incluziva pentru cei cu dificultati de auz.
- Moner Bondhu: Un startup fondat in Bangladesh, care ofera servicii de sanatate mintala si bunastare accesibile si la preturi prietenoase, prin consiliere profesionala, ateliere si formare tuturor, in special lucratorilor din fabricile de confectii, femeilor si tinerilor.
Juratii care participa la evenimentul final sunt:
- Tommy Hilfiger, Designer Principal
- Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global si PVH Europe
- Halima Aden, Fost Model si Activista
- Esther Verburg, EVP, Sustainable Business and Innovation, Tommy Hilfiger Global si PVH Europe
- Adrian Johnson, Antreprenor Media, Profesor Adjunct de Antreprenoriat la INSEAD
- Katrin Ley, Managing Director, Fashion for Good
- Yvonne Bajela, Partener de investitii si Membru al Consiliului
Un premiu de 200.000 EUR va fi impartit intre primii doi castigatori pentru a-si sustine proiectele, si de asemenea vor primi o oportunitate de mentorat de un an cu Tommy Hilfiger si expertii INSEAD si un loc la un curs INSEAD. In plus, 15.000 EUR vor fi acordati finalistului pe care asociatii Tommy Hilfiger il voteaza drept „Preferatul publicului”.
„Sprijinirea si colaborarea cu comunitatile care genereaza schimbari pozitive si inovare in industria modei ramane una dintre prioritatile noastre de top”, a declarat Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global si PVH Europe. „Realizarea unei schimbarii face parte din ADN-ul brand-ului nostru. Cu fiecare noua editie, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge reafirma angajamentul nostru de a amplifica munca antreprenorilor incredibili care pot juca un rol esential in calatoria noastra catre crearea unei industrie a modei mai bune.”
Misiunea lui Tommy Hilfiger este de a deveni o companie de design & lifestyle pozitionata ca lider in promovarea unui stil de viata sustenabil, care nu iroseste nimic si ii intampina pe toti (Wastes Nothing and Welcomes All) prin modul in care isi creeaza produsul, isi gestioneaza operatiunile si se conecteaza cu comunitatile si partile interesate. Mai multe informatii despre calatoria de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger pot fi gasite pe
https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.
Mai multe informatii despre Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge sunt disponibile aici: : https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/. Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.