Tommy Hilfiger va invita in primul rand la show-ul Fall 2015 Hilfiger Collection

Tommy Hilfiger va prezenta în premieră experienţa virtuală de shopping 3D-360 de grade, prin care clienții vor putea să vizioneze show-ul Fall 2015  Hilfiger Collection,  și vor putea să-și achiziționeze imediat piesele preferate.

TommyVR_model

 

Utilizând device-ul Samsung GearVR, cumpărătorii vor avea parte de o experinţă virtuală realistă ce creează impresia ca ei ar sta chiar în acel moment în primul rând al show-ului din Manhattan’s Park Avenue Armory din 16 februarie 2015. Experienta VR oferă utilizatorilor o bună vizionare a show-ului şi imagini din backstage, ce sunt în general inaccesibile publicului care nu are acces la organizarea show-ului. Instalaţia virtuală este prezentă în magazin într-o zonă special amenajată ce reflectă tema fotbalului american prezentă în cadrul show-ului Fall 2015, alături de Hilfiger Collection, ale cărei piese pot fi imediat achiziţionate de către clienţi.

 

01_Model Wearing Virtual Reality Headset in TH 5th Avenue Flagship Store_s(1)

“Prin intermediul realităţii virtuale avem acum posibilitatea de a aduce fashion show-ul în aria de retail”, a spus Tommy Hilfiger. “ De la muzică, până la momentele exclusive de backstage, clienţii nostri vor putea vedea hainele “în mişcare” şi colecţia originală – aceasta este o evoluţie interesantă a tradiţionalei experienţe de shopping.”

03_Virtual Reality In-Store Set Up at TH 5th Avenue Flagship Store_s(1)

“Viziunea noastră este de a depăşi aşteptările clienţilor, de a-i inspira, de a le oferi experienţe de retail pe care nu le credeau posibile” a spus Daniel Grieder, CEO al Tommy Hilfiger. “Prin această tehnologie virtuală putem să invităm cumpărătorii să vizioneze show-ul Hilfiger Collection de pe un scaun in primul rând. Folosim realitatea virtuală pentru a deschide o poartă unică în lumea fashion, conectând în mod direct consumatorii din magazine cu unul din cele mai importante evenimente ale brandului ce are loc în fiecare sezon.”

02_Model  Wearing Virtual Reality  Headset in TH 5th Avenue Flagship Store_s(1)

Introducerea în realitatea virtuală din magazine reflectă misiunea Tommy Hilfiger de a dezvolta experienţa de shopping prin inovaţia digitală; integrarea tehnologiei în spaţiul de retail evoluează de la scenografiile tradiționale şi creşte oportunităţile pentru angajamentul social. Conceptul a fost creat în colaborare cu WeMakeVR, dezvoltatorii experienţelor virtuale 3D 360. Show-ul a fost filmat cu camera WeMakeVR-Falcon.

 

“ Camerele noastre special concepute combinate cu viziunea creativă a lui Tommy Hilfiger în colecţia Fall 2015 au avut ca rezultat experienţa ce merge dincolo de oaspeţii VIP,” a spus Avinash Changa, fondator şi CEO WeMakeVR. “Utilizatorii au posibilitatea să privească în backstage, stând aproape de modele chiar înainte ca acestea să intre pe podium, şi simt toată emoţia de a fi în culise după show.”

 

Experienţa virtuală Hilfiger Collection a fost lansată pe 20 octombrie 2015  în magazinul Tommy Hilfiger din 5th Avenue New York City, urmată de magazinele din Londra (Brompton Road şi Regent Street); Amsterdam (P.C. Hooftstraat); Dusseldorf (Schadowstrasse); Milano (Piazza Guglielmo Oberdan); Florenta (Piazza degli Antinori); Zurich (Bahnhofstrasse); Paris (Boulevard des Capucines şi Champs-Elysees); şi Moscova (Kuznetsky Most). Conceptul va fi lansat deasemenea și în cadrul evenimentelor de vânzare la iconicul department store londonez Selfridges.

Lasă un răspuns