PANDORA LANSEAZA „THE LOOK OF YOU”

PANDORA a lansat o nouă campanie inspirată din stilul unic al fiecărei femei. Simbolizând o celebrare globală a puterii exprimării de sine cu ajutorul bogatului şi variatului univers de bijuterii al PANDORA, campania – intitulată „The Look of You” (Look-ul care te reprezintă) – explorează conceptul de stil personal drept o reprezentare exterioară a individualităţii, inspirată din trendurile de sezon.

img_3966-rgb

În colaborare cu stilişti renumiţi pe plan internaţional – Caroline Issa, Micaela Erlanger şi Rebecca Corbin-Murray – precum şi cu bloggeri de stil locali şi femei din întreaga lume, PANDORA explorează modul în care look-urile acestui sezon pot fi transformate în „The Look of You”, cu noua sa Colecţie de Toamnă 2016.

img_3855-rgb

Într-un film experimental în stil documentar, celebrilor stilişti globali le este prezentată o femeie, Ella, care începe să le împărtăşească nişte detalii personale despre ea. Pornind de la aceste informaţii, stiliştii trebuie să-i interpreteze personalitatea printr-un look plin de stil, influenţat de cele mai importante trenduri ale sezonului şi accentuat de bijuteriile din Colecţia de Toamnă 2016 de la PANDORA.

img_4144-rgb

Caroline Issa spune: „Ce este minunat când vine vorba despre stil e că oferă oportunitatea de a-ţi exprima personalitatea unică în faţa lumii. Bijuteriile reprezintă o exprimare extraordinară a stilului, întrucât le poţi combina şi potrivi în funcţie de tine, creând ceva care te face să te simţi cel mai încrezătoare în sine – stilul unic e strâns legat de a te simţi plină de încredere.”

Stiliştii dezvăluie apoi look-urile, fiecare reflectând unul dintre trendurile-cheie ale sezonului, pentru a fi complementar cu personalitatea femeii – Farmec Gotic, Stil Metalic, Flori Feminine – fiecare demonstrând versatilitatea pieselor PANDORA în articularea minunată a individualităţii unei femei. La final, femeia prezintă un look creat chiar de ea, care exprimă profunzimea personalităţii sale, încorporând în acelaşi timp elemente ale trendurilor de sezon.

„Universul bijuteriilor PANDORA este mai adaptabil ca niciodată, oferind o varietate de metale preţioase, pietre minunate şi modele inovatoare, finisate manual, care se păstrează în prim-plan în tendinţele de sezon. Campania şi clipul «The Look Of You» sărbătoresc versatilitatea celei mai recente colecţii PANDORA, alături de diversitatea femeilor, încurajându-le să-şi accepte individualitatea atât în interior, cât şi în exterior”, explică Stephen Fairchild, Senior Vice President şi Chief Creative Officer la PANDORA.

img_4073-rgb

Experimentul clipului confirmă forţa stilului personal în celebrarea unicităţii colective a femeilor, încurajându-i pe privitorii din întreaga lume să-şi exprime personalitatea, inspirându-se de la câteva dintre principalele figuri simbolice ale modei internaţionale. Găzduită pe o platformă digitală a PANDORA, campania va funcţiona drept un tutorial online pentru stilurile de sezon, care pot fi împărtăşite şi folosite ca puncte de referinţă de către femeile de pretutindeni. De asemenea, va determina pasionaţi de modă locali să-şi împărtăşească propria interpretare a „The Look of You”, experimentând cu cele mai noi bijuterii de la PANDORA.