A avut loc prima ediție Special Night Out în București

Joi, 30 mai, între orele 20:00 – 24:00, a avut loc prima ediție Special Night Out, la care pasionaţii de lux au fost așteptați în trei zone importante din Bucureşti: Calea Victoriei, Calea Dorobanţilor şi The Grand Avenue, JW Marriott.

Această prima ediție a reușit să aducă la un loc 50 de magazine de lux, care au prezentat cele mai elegante şi rafinate colecţii – fie că vorbim de fashion, design de interior, obiecte de autor pentru scris, audio-video de lux, bijuterii sau beauty, iar cele mai multe dintre acestea au acordat oferte speciale la anumite produse.

 

Chiar dacă vremea de afară a fost potrivnică (între orele 20:30 și 22:00 a plouat), din primele estimări, aproximativ 1.000 de vizitatori au trecut pragul celor 50 de magazine partenere. Acest lucru demonstrează că piața de lux din România este una cu potențial, Special Night Out reușind să facă un pas important în poziționarea celor trei zone ca destinație de shopping de lux. Rezultatele obținute au confirmat utilitatea unui astfel de proiect pentru zona luxury a Bucureștiului și, totodată, necesitatea desfășurării lui periodice.

 

În cadrul evenimentului Special Night Out, cumpărătorii au fost răsfățați cu acte artistice, consiliere de styling din partea specialiștilor, make-up & hair-styling sessions, concerte de muzică live, dar și cu băuturi premium: MARTINI, Evian, Rémy Martin, The Maccallan, Highland Park, Corona Extra şi The Famous Grouse.

 

 

Romanița Iovan, General Manager Escada România:

 

„Eu cred că este o acțiune lăudabilă în primul rând prin unicitatea ei, prin faptul că am reușit să ne adunăm 50 de magazine în cadrul aceluiași proiect.

Special Night Out reprezintă o bilă albă pentru noi toți, inclusiv pentru brandurile prezente în The Grand Avenue, JW Marriott, care și-au făcut, odată cu acest eveniment, din nou, vocea auzită pe piața de lux din România. Sperăm ca acest proiect să se întâmple constant și să devină o tradiție frumoasă pentru iubitorii de lux!”

Madeleine Florescu, General Manager MADISON absolute beauty:

 

Ne-am bucurat să facem parte din Special Night Out pentru că datorită eforturilor tuturor magazinelor, seara trecută a transformat Bucureștiul, în ciuda ploii, într-o destinație mai parfumată, mai luminoasă și mult mai elegantă, iar publicul a fost pe măsură. Noi am inclus în universul MADISON, alcătuit din parfumuri, bijuterii și cosmetice, creațiile Murmur realizate de designerul Andreea Badala. Acestea s-au îmbinat perfect cu restul elementelor, schițând împreună portretul femeii senzuale, elegante și puternice. În această formulă ne-am întâmpinat vizitatorii, cărora le-am pregătit de asemenea și o sesiune de răsfăț exclusivist, oferită de make-up artistul nostru. Ne-am dorit ca toți cei care ne-au trecut pragul să fi trăit o experiență unică de shopping.”

 

Alessandro Amato, cofondator si administrator Sodo Migliori (Gucci, Cellini, Paul&Shark):

 

Ne bucurăm de succesul primei ediții Special Night Out, un eveniment binevenit pe piața de lux din România, care ne aliniază la marile capitale europene, unde astfel de evenimente sunt deja tradiție. Vizitatorii magazinelor Gucci, Cellini si Paul&Shark au răspuns pozitiv inițiativei noastre și ne bucurăm că am reușit să le oferim o experiență de shopping completă și specială. Sper ca succesul primei ediții să transforme Special Night Out într-un moment așteptat în fiecare an.”    

 

Nancy Valeri, Store Manager Mengotti:

 

Noi am fost foarte încântați de prima ediție a proiectului Special Night Out şi în ciuda faptului că a plouat, ȋn magazinul Mengotti a fost un trafic ridicat. Mai exact, în jur de 90 de persoane ne-au trecut pragul, ȋn rândul lor regăsindu-se atât clienți fideli, cât și noi potenţiali cumpărători. Așteptăm cu drag o nouă ediție, care, suntem siguri, va fi cel puțin la fel de reușită!