Armani Jeans este o colectie speciala lansata de Giorgio Armani in 1981 construita pe viziunea lui pentru un stil tinar, relaxat si contemporan si a devenit de atunci unul dintre cele mai importante branduri Armani. Linia este compusa dintr-o vasta selectie de stiluri casual si pret-a-porter pentru barbati si femei – camasi, pantaloni, jachete, rochii – alaturi de segmentul de denim care reprezinta esenta colectiei.
Optiunile de denim sunt foarte multe in ceea ce priveste stilul si croiul care variaza de la skinny la regular, cu numeroase variatii de silueta.
Armani Jeans, avand un ADN tehnologic si inovativ a fost intotdeauna preocupat de problemele contemporane si respectul pentru mediul inconjurator, pana la punctul la care a devenit o provocare etica dar si stilistica. Asadar s-au nascut colectiile care s-au consolidat in mai multe tari prin produse de calitate care respecta mediul.
Pe langa introducerea bumbacului organic, pentru care nu se folosesc substante chimice in cadrul cultivarii si transformarii in fibre, cercetarile se indreapta acum inspre tehnologia prespalarii. Tratamente precum Eco Ice Treatment, o metoda inovativa italiana pentru prespalarea denimului sunt caracteristice angajamentului Armani Jeans de a reduce impactul asupra mediului in productia jeansilor.
Colectia Armani Jeans este vanduta in peste 45 de tari in magazine Armani Jeans, Emporio Armani si in magazine multibrand. Recent grupul Armani a initiat un plan global de extindere prin deschiderea de noi magazine in orase cheie ale lumii.
Magazinul Armani Jeans se afla in Baneasa Shopping City Bucuresti