Alin Burcea, Paralela 45: În 2014 vom depăşi 1,2 milioane euro din vânzările pe litoralul românesc

Bucureşti, 7 mai 2014: Agenţia de turism Paralela 45 estimează ca în 2014 să depăşească 1,2 milioane euro din vânzările pe litoral, în timp ce pe turismul intern să ajungă la peste 2 milioane de euro.  

IMG_1430_Mamaia_Phoenicia Holiday Resort

„Vânzarea va veni din promovarea intensă de către companie a acestei destinaţii de vacanţă, dar şi din urma primelor rezultate privind consumul de 1 mai al serviciilor de turism de pe litoral. Aceste previziuni sunt susţinute şi de existenţa celor două agenţii Paralela 45 din Constanța şi Neptun, prin care putem acorda o atenţie specială turiştilor de pe litoral. În plus, din această lună, vom deschide şi o agenţie la Tulcea, care va deservi turiştii din Delta Dunării”, explică Alin Burcea, preşedinte Paralela 45.

Paralela 45 oferă turiştilor o serie de servicii complementare incluse în costul pachetelor, prin care se doreşte înlesnirea călătoriei şi eliminarea oricăror situaţii neprevăzute. Serviciul de consiliere în turism oferă posibilitatea turiştilor de a primi o vacanţă personalizată în funcţie de criteriile de buget şi destinaţie. Există, de asemenea, un serviciu de asistență şi telefonie de urgenţă care se poate accesa non stop.

Conform datelor agenţiei, şi în acest an s-a observat polarizarea turistică a litoralului. Staţiunea Mamaia rămâne în continuare cea mai preferată de români, având un grad de ocupare de aproximativ 90% anul acesta, numărul turiştilor fiind similar cu cel din 2013, de aproximativ 25.000 persoane. Acest trend s-a concretizat şi în cererile de cazări solicitate în cadrul Paralela 45, unde ponderea a înclinat către litoralul românesc, respectiv staţiunea Mamaia.

„Zona Mamaia Nord, cea mai prolifică din ultimii ani, a fost luată cu asalt de mii de petrecăreţi, care au cheltuit sume impresionante la cluburile din împrejurimi. Unele dintre acestea au blocat accesul, depăşind capacitatea de 700 de persoane. Această dezvoltare a nordului staţiunii generează acum investiţii în construcţii hoteliere. În general, turiştii din acest an au preferat să se cazeze în apartamentele din aproprierea cluburilor sau la hotelurile de 4 stele.

Mamaia a devenit staţiunea distracţiei, muzicii, veseliei, beach bar-urilor, în timp ce Eforie rămâne o zonă pentru tratament, cu puţină promovare însă. La fel este şi cazul staţiunilor din Sud, cea mai verde zonă a Litoralului, care sunt destinate în special familiilor şi sejururilor mai lungi. Aici este nevoie de investiţii şi mai ales de promovare. Investiţii în transportul aerian din oraşele mari către Constanța (Cluj, Timişoara, Iaşi), alături de o promovare a României către români. Acestea sunt cheile cu care am putea creşte numărul de turişti pe litoral”, adăugă dl. Burcea.

Turiştii au ignorat lucrările la faleza din Mamaia, aflate în plină desfășurare. Valul de turişti din iunie va regăsi în Mamaia o nouă piaţetă în dreptul Cazinoului şi o a doua pasarelă pietonală, în dreptul hotelului Rex, după cea din Satul de Vacanţă.

Despre Paralela 45

Paralela 45 activează de peste 24 de ani pe piaţa vacanțelor, fiind cel mai cunoscut brand de turism din România. Paralela 45 a fost votată timp de cinci ani la rând drept “Cea mai de încredere agenţie de turism din România”, conform studiului independent Reader’s Digest. Paralela 45 pune la dispoziţia turiştilor români peste 100 de circuite pe toate continentele, chartere, turism individual şi intern, precum şi bilete de avion. Mai multe detalii pe www.paralela45.ro