Answear.ro anunță care sunt cele mai vândute brand-uri în principalele orașe din țară

Magazinul de fashion online multibrand answear.ro anunţă similitudini și diferențe la nivel de informare și consum, în principalele regiuni din Romania.

Lansat în România pe 16 noiembrie 2015, Answear a realizat deja un top în ceea ce privește  preferinţele consumatorilor din România la nivel de branduri. Cele mai multe comenzi online au fost înregistrate în București, în top urmând Cluj, Timiș, Constanța, Iași, Brașov, Prahova, Arges, Dolj și Suceava. La nivel de preferințe, în ceea ce privește brandurile internaționale, pasionații de modă și trenduri sunt cu precădere interesați de mărcile: Adidas Originals, Tommy Hilfiger, New Balance, Nike și Mango.

infografic - preferinte regionale answear

Însă, deși la nivel general există similitudini în comportament și achiziție, nu putem să nu observăm faptul că fiecare regiune din țară are particularitățile sale. De exemplu, brașovencele preferă să achiziționeze încălțăminte elegantă, neapărat cu toc. În județul Iași cumpărătorii de modă online preferă un stil creativ, printre brandurile lor preferate regăsindu-se și Desigual, brand recunoscut pentru motivele sale colorate și ieșite din comun. Locuitorii judetului Craiova sunt foarte atrași de brandul New Balance. Iar în Timiș peste 80% dintre brandurile preferate sunt cele care își au originile în SUA. Pe langă cele de mai sus, mai amintim printre preferințele timișorenilor și: Converse, Vans, Toms, RayBan sau DKNY. Locuitorii regiunilor din primele două locuri din top – București și Cluj se aseamănă foarte mult din punct de vedere al brandurilor preferate, despre care se interesează constant online, pe answear.ro. Primele patru branduri despre care se documentează online sunt dedicate sportului și activităților fizice, fiind urmate de către Tommy Hilfiger. În Constanța, interesul pentru produsele concepute de brandul american – New Balance – este unul deosebit de ridicat, însă atenția se îndreaptă și către brandurile și produsele dedicate copiilor. Iar la nivel de comandă medie, putem declara că Brașovul, împreună cu județul Constața sunt regiunile în care media unei comenzi are cea mai ridicată valoare din România, aceasta depășind valoarea de 300 ron.

Diferențele se remarcă și în cazul sesiunilor de pe telefonul mobil versus cele de pe desktop. Deși la nivel general, traficul de pe mobil îl depășește pe cel de pe desktop, în zonele Suceava, Cluj sau Iași, utilizatorii preferă să folosească cu precădere calculatorul. Însă, un adevăr general valabil în cazul dispozitivelor mobile, este că cele mai multe accesări de pe telefonul mobil vin de pe dispozitive Samsung.

Cei mai preocupați de achiziția online a produselor de fashion sunt utilizatorii cu vârste între 25-34 ani, urmați fiind de cei din intervalul 35-44 și 18-24. Derogarea o face însă Suceava, județ în care numărul celor cu vârste cuprinse între 18-24 este egal cu cei din categoria 35-44.

Raluca Radu, Country Manager, Answear România: „Deși costul transportului este același, indiferent de zona de livrare, iar la comenzile de peste 150 ron answear.ro oferă transportul gratuit, există orașe în care care utilizatorii sunt mult mai greu de convins să achiziționeze online produse de îmbrăcăminte de pe answear.ro . Dacă în regiuni precum Tulcea, Sibiu și bineînțeles București, rata de conversie este una peste medie, nu putem spune același lucru despre Giurgiu, Bistrița-Năsăud, Gorj sau Hunedoara. Însă, în aceste zone prevedem un potențial ridicat al comenzilor online, bineînțeles, cu ajutorul unor campanii dedicate de educare. ”

La nivel internațional, în portofoliul Answear.ro, cel mai bine vândut brand este Tommy Hilfiger, în special categoriile cămăşi, tricouri şi produse de încălţăminte. Acesta este urmat de brand-uri de street-sport precum: Converse, Adidas Originals, Nike Sportswear şi New Balance, precum şi de Mango sau de mărcile proprii Answear & Medicine. Per total, produsele cel mai des achiziţionate pe Answear.ro sunt topurile, pantofii sport, rochiile sau gecile, când vine vorba de femei şi tricourile, pantofii sport şi cămăşile, când vine vorba de bărbaţi.

 

 

 

Despre Answear

Answear este retailerul multibrand lansat în Polonia, în continuă ascensiune pe toate piețele în care este prezent (Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria). La finalul anului trecut, Answear a fost lansat oficial pe piața din România, continuând trend-ul ascendent al zonei de fashion ecommerce și oferind clienților produse de calitate, care vin în întâmpinarea nevoilor acestora. În oferta Answear.ro se regăsesc produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, iar portofoliul magazinului online cuprinde peste 200 branduri internaționale de top. Printre acestea se numără mărci cunoscute și foarte populare (Mango, Vero Moda), mărci sport (Adidas, Adidas Originals, Nike, New Balance), mărci de jeans (Levi’s, Lee, Wrangler), precum și mărci medium-high (Calvin Klein, Pepe Jeans, Marco O’Polo, Diesel, Trusardi, Lacoste, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY).