Answear s-a lansat oficial şi în România

Answear, liderul pieței de fashion online din Polonia, s-a lansat oficial şi în România

Branduri de top, servicii de top, acum şi în România

Andrzej Malinowski Chief Business Development Officer Raluca Radu Country Manager Simona Mincu  Head of Communication Raluca Voicu  Customer Relationship Manager Horatiu Voicu SEM Specialist

Answear primul magazin online multibrand din Polonia, s-a lansat şi în România. Answear.ro  oferă pasionaților de modă cele mai noi colecții ale brandurilor de top, în oferta magazinului online regăsindu-se o gamă variată de produse pentru femei, bărbați și copii.

Lansat in 2011, Answear.com a înregistrat o creştere spectaculoasă de la an la an, în 2015 aceasta fiind cu peste 30% comparativ cu anul anterior. În România se previzionează de asemenea, o creştere accelerată în primii cinci ani de activitate.

“În România, piața de e-commerce se află în plină ascensiune, depășind la finalul lui 2014 1 miliard de EUR ca valoare. Segmentul de fashion online este unul deosebit de interesant, fiind a doua categorie din punct de vedere al comenzilor din sectorul e-commerce și aflându-se pe trend crescator, conform studiilor de piață. Prin urmare, decizia companiei poloneze Answear de a-și lansa operațiunile pe piața din România a fost una firească. Obiectivul Answear.ro este acela de a deveni destinația principală în materie de cumpărături de fashion online, atunci când vine vorba despre segmentul de piață care își dorește ultimele colecții ale brandurilor preferate”, declară Raluca Radu (Country Manager Answear România)

În oferta Answear.ro se regăsesc produse de îmbrăcăminte, încălțăminte  și accesorii, iar portofoliul magazinului online cuprinde peste 100 branduri internaționale de top. Printre acestea se numară și mărci cunoscute și foarte populare (Mango, Vero Moda), mărci sport (Adidas, Adidas Originals, Nike, New Balance), mărci de jeans (Levi’s, Lee, Wrangler), precum și mărci medium-high (Pepe jeans, Marco O’Polo, Diesel, Desigual, Lacoste, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY ).

Preţurile produselor de brand sunt uneori sub preţul magazinelor offline, datorită volumelor mari înregistrate pe pieţele în care Answear activează.

Pe piața din România, Answear.ro se remarcă prin prezenţa ultimelor colecții ale brandurilor internaţionale de top, produse 100% originale, voucher 50 lei cadou pentru înscrierea la newsletter, dar şi transport gratuit la cumpărături de peste 150 lei.

Procesul de comandă este deosebit de simplu – Answear îşi doreşte să ofere o experienţă excelentă clientului, de aceea părerea acestuia este deosebit de importantă, iar procesul de comandă este îmbunătăţit continuu. De exemplu, clienţii pot comanda produsele dorite, fără clasica înregistrare într-un cont.

Sistemul de retur este, de asemenea, în beneficiul clientului. Answear îşi încurajează cumpărătorii să comande acasă toate produsele dorite pentru ca mai apoi să păstreze doar ceea ce li se potriveşte. Celelalte produse, pot fi returnate gratuit în 30 de zile, cu urmatoarea comandă.

Pentru clienţii săi, Answear a creat şi un club, în cadrul căruia fiecare cumpărătură îi aduce clientului un credit de 10% pe care îl poate folosi la următoarea comandă.

ANSWEAR (4) ANSWEAR (5) ANSWEAR (7)

Despre Answear

Answear.com a fost lansat pe piața poloneză în decembrie 2010. După 3 ani de succes pe piața din Polonia, succes măsurat prin satisfacția clienților, numărul de comenzi în continuă creștere și nenumăratele premii obținute în industrie, Answear s-a extins cu succces în martie 2014 pe piața cehă și în noiembrie 2014 pe piața din Slovacia. Expasiunea internațională a continuat şi în 2015, prin lansarea operațiunilor retailerului în Ucraina şi România.

Lasă un răspuns