BaByliss Paris, brandul numărul 1 în Europa în materie de produse de styling și îngrijire personală, sărbătorește astăzi un an de frumusețe în România. Brandul oferă consumatorilor o gamă variată de produse pentru uz personal, cu rezultate spectaculoase precum cele din saloanele de specialitate.
Cu o experință vastă în domeniul frumuseții, BaByliss Paris se remarcă prin produsele revoluționare metine să devină cu succes propriul stilist al consumatorilor, chiar în confortul casei lor.
Brandul oferă în România o gamă largă de produse ce acoperă toate dorințele doamnelor și domnilor în materie de styling și îngrijire personală. Ondulatoare complet automate, uscătoare de păr, plăci pentru îndreptat părul, perii rotative, epilatoare IPL, aparate de ras și trimmere, toate aceste soluții au particularități care ajută clienții să arate mereu impecabil, cu efort minim.
De asemenea, brandul reîmprospătează gama de perii rotative și oferă noi modele de uscătoare de păr menite să transforme coafatul într-o distracție.
DE-A LUNGUL ACESTUI AN, BABYLISS PARIS A ACORDAT O importanță deosebită produselor sale și a adus în România soluții revoluționare precum aparatul Curl Secret, primul ondulator complet automat din lume, periile rotative cu tehnologie pe bază de ioni ce conferă părului mult volum și strălucire, dar și uscătorul Pro Digital Hair Dryer cu o viteză constantă de uscare de până la 200km/h.
Tot anul acesta, brandul a lansat și prima gamă de epilatoare Homelight IPL a căror imagine în România este cântareața Antonia. Aparatele folosesc lumină intens pulsată și beneficiază de o aplicație cu rol de coaching personal care ajută utilizatorul să respecte intervalele corecte ale tratamentului.
ALĂTURI DE BABYLISS PARIS, CONSUMATORII DIN ROMÂNIA se pot bucura și de brandul BaByliss For Men. Marca oferă o gamă variată ce include trimmere, mașini de tuns părul și kit-uri cu multiple funcționalități, toate dedicate bărbaților care își doresc un styling aparte.
CU OCAZIA ANIVERSĂRII UNUI AN ÎN ROMÂNIA, BaByliss Paris prezintă noi soluții de styling ce vor transforma complet rutina de frumusețe a femeilor. Printre noile produse se numară placa Easy Waves, soluția perfectă pentru onduleurile wavy, noul Curl Secret ce beneficiază de direcția de ondulare a buclelor sau placa de îndreptat părul, I-Pro 230 Steam ce folosește tehnologia pe bază de aburi pentru a îndrepta și aranja părul fără să îi afecteze structura.
De asemenea, brandul reîmprospătează gama de perii rotative și oferă noi modele de uscătoare de păr menite să transforme coafatul într-o distracție.
„Ne mândrim cu evoluția brandului BaByliss Paris în România din decursul acestui an. Am reușit să câștigăm rapid încrederea consumatorilor oferindu-le constant produse de înaltă calitate, ușor de utilizat și mai ales adaptate necesităților lor de styling și îngrijire personală. Suntem primul brand care a adus în România ondulatoarele complet automate și, astfel, putem spune că suntem numărul unu în această categorie. De asemenea, anul acesta îl încheiem cu rezultate peste așteptări, avem mai mult de 120.000 de produse vândute, a declarat Camil Perian, Director General Skin Media.”
Primul an în România a însemnat pentru BaByliss Paris vânzări de peste 20.000 de ondulatoare complet automate Curl Secret, prezență în cadrul principalelor magazine din toată țara și poziționarea în primii 3 jucători pe piața de îngrijire personală. În acest prim an, brandul a atins o cotă de piață de 25% din totalul pieței de hair stylers.
BABYLISS PARIS ESTE BRANDUL NUMĂRUL 1 în Europa în materie de produse de styling şi îngrijire personală, cu o reputaţie impecabilă de mai bine de 100 de ani. Strategia de dezvoltare a brandului se bazează pe cercetare continuă și pe inovație pentru a oferi clienților soluții de ultimă generație și design de top. Prin fiecare produs lansat, BaByliss Paris încearcă să anticipeze dorințele clienților în materie de styling și îngrijire personală. SKIN este partenerul a celor mai importante brand-uri globale și este principalul distribuitor de lifestyle technology în România în patru categorii majore de produse: Consumer Electronics prin Nikon și Logitech, TV prin Toshiba și LG, electrocasnice prin CrockPot, Oster, Breville, Kuvings și Dirt Devil, iar începând cu 1 septembrie 2015 și Beauty & Health, prin BaByliss Paris. SKIN a creat și dezvoltat brand-uri proprii precum Yellow Store, dedicat exclusiv brand-ului Nikon și UTOK, brand-ul de televizoare, smartphone-uri și tablete, comercializate în 7 țări. “
Mai multe detalii despre produsele inovatoare BaByliss Paris găsiți pe site-ul oficial www.babyliss-romania.ro și pe pagina de Facebook BaByliss România www.facebook.com/BaBylissParisRomania.