Banana Republic susţine prezentare de modă la 10.000 de metri altitudine

Se pare că devine un trend tema aviatică în rândul designerilor de când Chanel a adoptat-o la prezentarea Couture din acest an. Însă Banana Republic a întrecut orice aşteptare oferind un spectacol la 10.000 de metri în aer.

În colaborare cu Virgin America, Banana Republic a lansat miercuri, 29 februarie, colecţia “Mad Men” la înălţime, la propriu. De fapt ea s-a bucurat de un preview în care modelele au prezentat 4 ţinute la bordul unei aeronave aflate în zbor la 10.000 de metri înălţime, păşind cu grijă şi în acelaşi timp pe cât se poate de graţios pe coridorul îngust, spre deliciul pasagerilor. Mulţi dintre ei au aflat de surpriză ce îi aştepta abia la îmbarcare, fiind o cursă obişnuită de la New York la Los Angeles. Desigur au fost invitaţi şi câţiva reprezentaţi ai presei şi fashion bloggeri cunoscuţi.

Pentru că totul să fie ca la carte şi luxul să îşi spună cuvântul, pasagerii au fost trataţi cu cocktail-uri speciale: Mimosa şi Blody Mary şi au mâncat delicatese ca rulouri de homar şi salate alese. Cu toate că mixul de branding este un pic ciudat, ideea a fost executată cu măiestrie şi a atras priviri din toate colţurile. Inovaţia îşi spune cuvântul… oare cu ce locaţie inedită ne vor surprinde designerii în viitor?

Articol scris de Cristina Dan