Burberry a lansat pe 3 octombrie noua colectie de ceasuri pentru barbati si femei la Londra

Burberry anunță lansarea colecției sale de ceasuri mecanice pentru bărbați și femei, Britain, care sărbătorește 156 ani de istorie Burberry, de valori funcționale britanice, de proiectare și de măiestrie în inima brandului.
Direct inspirat de imprimeul iconic Burberry, colectia este caracterizata de patru mișcări diferite, incluzand  40 de ore rezerva de putere automate, ceasuri automate si cronograf pentru bărbați și femei. Colectia se gaseste intr-o paleta de culori iconice Burberry si carcasa transparenta din spate de pe ceasurile automate subliniaza complexitatea miscarii si maiestria elvetiana din spatele ei.

Creata de fotograful Mario Testiano din Londra, campania publicitara dispune de o distributie de talente culturale emergente, care reprezinta multiplele fațete și atitudini ale brandului si ale Marii Britanii.

Muzicianul Rob Pryor, actrita Gabriella Wilde si dealerul de arta Harry Scrymgeour au fost infatisati în portretele alb-negru, subliniind recursul atemporal și versatilitatea colectiei. Pentru celebrarea lansarii, Gabriella Wilde si Rob Pryor au gazduit un cocktail la cel mai recent deschis Burberry Regant street din Londra, unde au participat peste 400 de invitati, inclusiv campioana olimpica britanica, Victoria Pendleton, muzicianul și actualul star Burberry de campanie, Roo Panes, prezentatorul TV și DJ-ul de la radio BBC, Greg James, actritele Gemma Chan și Olivia Grant și actorul Jeremy Piven.

Muzicianul britanic Ren Harvieu a performat o parte acustica la eveniment. Alte evenimente de lansare mai sunt planificate in New York si Beijing .