FashionTribes.ro – Un nou concept de shopping online pe cea mai complexa platforma din Romania
Saptamana trecuta a fost inaugurata noua platforma online a Fashiontribes.ro, conceptul avand la baza cinci categorii stilistice (elegant, urban, nonconformist, office si sport), ceea ce ofera o experienta de shopping speciala atat pentru clientii care stiu deja ce isi doresc, dar si pentru cei care au nevoie de ajutor in crearea unui anumit look.
”Triburile” stilistice sunt construite in functie de apartenenta la un anumit mediu profesional, de personalitatea si pasiunile celor care sunt in cautarea anumitor obiecte vestimentare, accesorii sau produse de beauty.
”Ideea a fost ca look-urile concepute sa fie accesibile, purtabile, sa ofere sugestii de stil si sa poata fi integrate in orice garderoba urbana. Modul in care ne imbracam este influentat de mediul in care traim, de vietile noastre si de comunitatile din care facem parte, oricare ar fi acestea.”, a declarat Adina Mocanasu, fondatoarea magazinului online Fashiontribes.ro
Sectiunile de fashion pentru femei, barbati si copii sunt alcatuite din piese vestimentare si accesorii ce poarta amprenta unor marci care de-a lungul anilor au facut dovada calitatii ireprosabile, asigurandu-si un loc binemeritat in topul preferintelor clientilor: Adidas, Benetton, Converse, Calvin Klein Luggage, Desigual, Guess, New Balance, Nissa, Lee Cooper, Nike, Samsonite, Reebok, Pierre Cardin, Ralph Lauren, Timeout, Tom Tailor.
Zona de beauty include produse de machiaj, ingrijire a tenului sau parfumerie accesibile oricarui segment de clienti (Astor, Be You, Miss Sixty, David Beckham, Head&Shoulders, Hello Kitty, Katy Perry, Lady Gaga, Nivea, Old Spice, Pantene), cosmetice premium apartinand unor branduri prestigioase (Clarins, Agent Provocateur, Crabtree&Evelyn, Giorgio Armani, Givenchy, Gucci, Guerlain, Chanel, Lancome), dermato-cosmetice (Bioderma, Ivatherm, La Roche Posay, Vichy, Uriage), precum si produse de hairstyling, make-up si skincare din segmentul profesional (Wella SP, Vitality’s, Sebastian, OPI, ghd, Kryolan, Joico, Guinot etc).
In cadrul evenimentului de relansare a platformei FashionTribes.ro, conceput sub forma unui garden party fashion pe superba terasa a Journey Pub, a fost dezvaluita si campania de promovare a celor cinci triburi stilistice. In lunile urmatoare, fiecare stil vestimentar va fi sustinut de catre ambasadori online, primul dintre acestia fiind Ana Morodan – liderul tribului elegant, unul dintre cei mai cunoscuti si apreciati bloggeri de moda din Romania.
“Cand FashionTribes m-a invitat sa fiu prima ambasadoare a triburilor stilistice, am inceput sa explorez platforma de shopping constituita asemenea unui mall online hip&cool si am descoperit o tinuta de care m-am indragostit instant. De fiecare data cand port costumul negru cu franjuri lungi aplicati (doza potrivita de glamour) ma simt mai increzatoare si mai puternica. Cred ca aceasta este definitia “power dressing-ului”, iar la FashionTribes am identificat exact ceea ce imi doream.” – Ana Morodan.
Incepand cu luna mai si pana la sosirea toamnei, FashionTribes.ro va incanta clientii platformei cu o serie de proiecte inedite, concursuri si surprize, menite sa apropie moda si design-ul de fiecare persoana si sa sustina imaginatia, creativitatea si conturarea unui stil personal recognoscibil.
Potentialul de business al Fashiontribes.ro a fost dovedit anul trecut, cand start-up-ul s-a numarat printre finalistii programului Start&Grow, derulat de startups.ro, care ofera sustinere in dezvoltarea unor afaceri promitatoare si care faciliteaza legatura dintre antreprenori si investitori, in vederea obtinerii de finantari de pana la 500.000 de euro. In urma unui riguros proces de analiza si selectie prin care au trecut toate cele aproape 400 de inscrieri in program, proiectul lansat de Adina Mocanasu s-a numarat printre cele care au primit finantare, Alin Madalin Giurea devenind actionar in companie, alaturi de fondatoarea Fashiontribes.ro.
Alatura-te si tu comunitatii Fashion Tribes, magazinul online care te ajuta nu doar sa iti definesti stilul si sa ii aduci in permanenta elemente noi!