Trei interpretari diferite ale lucrarilor semnate Fortunato Depero sunt personajele principale in ilustratii iconice pe sticle de colectie Campari
Campari prezinta noua editie limitata de etichete artistice – o reinterpretare moderna a 3 lucrari semnate de Fortunato Depero, unul din cei mai reprezentativi artisti ai miscarii futuriste, artist care a avut o colaborare de lunga durata cu Campari. Lucrarile lui Depero se evidentieaza prin energia puternica si dinamismul portretizat: curentul futurist fiind astazi foarte popular, apartinand prezentului, incat surprinde trasaturi tipice ale vietii contemporane realizate prin exaltarea conceptelor de miscare continua sau frenetizare a unui stil de viata in ritm alert.
Astfel, trei etichete de colectie sunt protagonistele celei mai noi colectii Campari in editie limitata si rezuma trei momente puternic legate de consumarea optima a bauturii: prepararea cocktailului perfect, placerea de a savura si gusta un Campari. Doua din cele trei lucrari au fost realizate initial alb-negru, intrucat au fost publicate in cotidiene, insa au fost ulterior reinterpretate intr-o abordare indrazneata in culori, amintind de combinatiile cromatice tipice curentului Pop Art.
Prima eticheta a fost inspirata de o schita realizata in cerneala pe hartie in anul 1928, facand parte dintr-un studiu grafic realizat pentru Campari, amintind de momentul in care se serveste o bautura aperitiv. Eticheta a fost ulterior revizuita si re-colorata, prezentata pe fundal verde cu un contrast puternic cu rosul specific marcii Campari.
A doua eticheta realizata pe fundal galben ilustreaza un colaj care dateaza din 1927. Imaginea preia o schita, al carui original este pastrat in arhiva Galeriei de colectie Campari, creata de artistul cu creioane colorate. Aceasta reprezinta placerea si pasiunea de a te bucura de un Campari: cel mai evident detaliu al personajului potretizat fiind inima, colorata in aceeasi culoare cu cea a lichidului contiut de pahar.
A treia eticheta artistica, care completeaza colectia intr-un fundal violet, singura creata in culori inca de la inceput, este o ilustratie din 1928 creata de Depero in tehnica proprie colajului. Lucrarea ilustreaza iconicul personaj al lui Fortunato Depero in timp ce degusta un Campari. Combinatia de culori are un impact particular, evidentiat prin lichidul rosu.
Inscriptia folosita de artist pentru a reda numele marcii intr-o maniera originala si inovativa a fost cu siguranta una avansata pentru perioada in care s-a nascut, o trastatura valabila pentru toate cele trei lucrari.
Reinterpretarea lucrarilor lui Depero este cea mai recenta, intr-o serie de etichete in editie limitata realizata pentru a intensifica conexiunea, pe care Camapari a avut-o intodeauna cu arta, prezentand publicului sau adevarate articole de colectie.
Modernitatea curentului futurist si natura sa directa, fac din aceste articole in editie limitata adevarate obiecte de colectie pentru publicul Campari, care apreciaza limbajul sau artistic.
Andrea Conzonato, Chief Marketing Officer, Gruppo Campari, marturiseste: “Noua colectie de etichete artistice isi propune sa aduca un tribut unui mare artist, Fortunato Depero, care a creat pe larg pentru Campari si a produs adevarate capodopere de arta, aflate intr-o conexiune insperabila cu brandul. Multe din lucrarile artistului sunt pastrate in Galeria de colectie Campari si reprezinta bucati de istorie artistica in comunicarea companiei. Telul este acela de a aduce un omagiu traditiei de brand si de a sarbatori Campari intr-un fel nou si original prin reinterpretarea unei miscari artistice, care se pastreaza contemporana si moderna. Asadar, Campari isi doreste sa prezinte consumatorilor o colectie speciala, ca o marturie a naturii puternice si inovative de brand”.
Sticlele avand etichetele artistice vor fi disponibile din data de 11 septembrie, pe piata din Romania in reteaua de hypermarket-uri Carrefour.