Cel mai mare hotel de 5* din România, a lansat “world-of-tastes.ro”

Urmărind obiectivele strategice stabilite la începutul anului care vizau intensificarea acţiunilor de comunicare în mediul online, hotelul Radisson Blu Hotel din Bucureşti a lansat marţi, 29 mai 2012, “world-of-tases.ro”.

“world-of-tastes.ro” va acţiona ca un website umbrelă pentru cele 4 restaurante si 4 baruri localizate în incinta hotelului Radisson Blu din Bucureşti, cel mai mare hotel de 5* din Romania şi va juca un rol important în comunicarea promoţiilor din acest segment al business-ului.

Una dintre noutăţile aduse de acest proiect este opţiunea rezervărilor online pentru implementarea căreia compania a colaborat cu Expremio parte a grupului Bit Soft, lider naţional în soluţii informatice de gestiune pentru industria hotelieră. Soluţia care stă la baza ei se numeşte Egenda şi permite automatizarea proceselor de marketing online şi rezervări, gestionând în acelaşi timp relaţia cu clienţii, totul într-o singură aplicaţie online, accesibilă oricând şi oriunde.

“Pentru 2012, unul dintre principalele obiective la nivelul întregului grup hotelier Carlson Rezidor în ceea ce priveşte strategia de promovare, este concentrarea pe comunicarea online, care a câştigat teren important şi în domeniul hotelier. Aşadar lansarea world-of-tastes.ro face parte din planul de acţiuni stabilite pentru atingerea acestui obiectiv.

Am reuşit datorită calităţii serviciilor oferite în restaurante dar şi prin adaptarea la cerinţele pieţei locale şă câştigăm încrederea şi loialitatea clienţilor locali pe care ne dorim să îi ţinem la curent cu toate noutăţile iar “world-of-tastes.ro”este rezultatul feedback-ului primit de la ei ”, a declarat Daniela Dumitrescu, Marketing Manager Radisson Blu Hotel, Bucureşti.

Fiind unul dintre cele mai ofertante hoteluri de 5* din România în ceea ce priveşte numărul de restaurante şi baruri, reprezentanţii hotelului au decis lansarea acestui site dedicat pentru a facilita comunicarea cu clienţii locali ai restaurantelor şi pentru a-i menţine informaţi.

„Cred că varietatea de informaţii primite influenţează puternic în alegerea unui restaurant, începând cu meniul şi preţurile şi până la atmosferă şi fotografii relevante. Aşadar nu mai există nici un dubiu cu privire la decizia luată.

Dorim să ne adaptă la profilul oaspeţilor noştri şi să răspundem proactiv la orice posibilă schimbare. Un exemplu este valorificarea timpului, pentru că cei mai mulţi dintre clienţii noştri sunt persoane cu un program încărcat, aplicaţia prin intermediul căreia îşi pot face rezervări online este facilă şi salvează timp. Acesta nu este însă singurul astfel de proiect online, planurile noastre de marketing prevăd şi alte proiecte importante cu o notă mai mare de inovaţie şi cu investiţii pe măsură.”, a adăugat Dumitrescu.

Despre Radisson Blu Hotel, Bucureşti

Cu un număr total de 718 camere, Radisson Blu Hotel, Bucureşti face parte din Carlson Rezidor Hotel Group şi este cel mai mare hotel de 5* din România. Situat în inima capitalei, pe Calea Victoriei, hotelul setează noi standarde în ceea ce priveşte arhitectura şi design-ul interior spectaculos.

Carlson Rezidor Hotel Group, unul dintre cele mai dinamice lanţuri hoteliere la nivel mondial, deţine peste 1,300 de hoteluri în 81 de ţări, este susţinut de o echipă de peste 80,000 de angajaţi şi include în portofoliu un grup de branduri puternice. (Radisson Blu, Radisson(r), Park Plaza(r), Park Inn by Radisson, Country Inns & Suites By CarlsonSM si Hotel Missoni).