În Stilul Meu

Meniu
  • Sănătate
  • Modă și stil
  • Frumusețe
  • Timp liber
  • Tendințe
  • Muzică
  • Street Style
  • Sănătate
  • Modă și stil
  • Frumusețe
  • Timp liber
  • Tendințe
  • Muzică
  • Street Style

Celio lansează o nouă identitate de brand la nivel global și noi colecții pentru primăvară

Pia Marina 11 mai 2016
Distribuie Tweet Pin Distribuie Distribuie

Marca franțuzească Celio, prezentă în România în centrul comercial AFI Palace Cotroceni, și-a schimbat imaginea și a introdus noile colecții pentru sezonul primăvară – vară, în luna mai a acestui an. Schimbarea identității este o inițiativă la nivel global, noul concept aducând o abordare adaptată celor mai recente tendințe din lumea modei.

AFI Palace Cotroceni_Celio_3

Noua imagine Celio aduce cu sine un logo actualizat, mai aerisit și în linie cu valorile mărcii: universal, entuziast și contemporan. Totodată, această schimbare reprezintă o readaptare a mărcii pentru publicul masculin, cu un stil de viață activ, flexibil și competitiv.

Odată cu relansarea imaginii de marcă, în magazinul Celio din AFI Palace Cotroceni a fost introdusă colecția de primăvară – vară 2016, inspirată din cultura urbană și care cuprinde articole vestimentare ușor de purtat și accesorizat, potrivite pentru ținutele zilnice. Designerii au fost inspirați de patru tematici diferite și au creat colecțiile French flag, Denim indigo, Safari și Surf.

În colecția French Flag se remarcă o puternică influență a trendului de yachting ilustrat prin pulovere marinărești, pantaloni Chino și hanorace cu multiple buzunare și dungi.

 Colecția Denim Indigo are ca element cheie denimul autentic, prezentat într-o alură clasică și monocromă. Culorile dominante sunt  gri, albastru și indigo.

Trendul urban este evident și prin colecția Safari, care ilustrează codul vestimentar militar și este caracterizat de culoarea kaki, sacouri militare, buzunare suprapuse și printuri tropicale.

Colecția Surf aduce o notă exotică prin motivele predominante, ca flori de hibiscus  și copaci de nucă de cocos, integrate perfect pe tricouri, costume de baie și accesorii.

Fondat în anul 1985, Celio a devenit în 30 de ani marca numărul 1 de haine pentru bărbați pentru segmentul pret-a-porter din Franța. Prezent atât în Franța, cât și la nivel internațional, acesta deține peste 1100 de magazine în 46 de țări. Celio, specialistul în vestimentație sport și casual, propune o modă masculină conectată la tendințele actuale, care răspunde nevoilor bărbaților în diferite momente ale vieții.

Magazinul Celio din AFI Palace Cotroceni este situat la etajul unu al centrului comercial.

AFI Palace Cotroceni_Celio_1 AFI Palace Cotroceni_Celio_2 AFI Palace Cotroceni_Celio_4 AFI Palace Cotroceni_Celio_5

Pentru mai multe informaţii despre noutăţile din AFI Palace Cotroceni puteţi accesa pagina de web www.aficotroceni.ro  sau pagina oficială de Facebook AFI Palace Cotroceni.

Mai poți citi...

Iutta lanseaza platforma www.dorderomanesc.ro

Iutta lanseaza platforma www.dorderomanesc.ro si traseaza harta dorurilor …

Pentru o vara plina de confort si prospetime Stilago iti propune tinutele chic de la Big Star

Moda se reinventează în fiecare sezon, fie că …

Sunteți gata pentru o nouă vară a festivalurilor?

Pregătiți-vă mintea și garderoba pentru sezonul festivalurilor — …

Omegacord + Cardiozen

Omegacord + Cardiozen

Venozen

Venozen
În Stilul Meu
În Stilul Meu Copyright © 2025.