Construirea unui brand dintr-un proiect imobiliar

 

Încorporând  într-un concept unic un ansamblu rezidenţial, un restaurant, un club şi o multitudine de oportunităţi de divertisment şi relaxare în interior sau în natură, Silver Mountain se recomandă drept cel mai cuprinzător şi ambiţios proiect rezidenţial exclusivist din România.

 

 

Un apartament devine un cămin confortabil şi primitor în momentul în care îi este atribuită o încărcătură spirituală, profund personală, modelată de necesităţile şi aspiraţiile proprietarului său. Un astfel de nivel al personalizării nu se limitează doar la o amenajare conformă cu preferinţele şi stilul de viaţă al celui care ocupă respectivul spaţiu, ci ajunge să creeze sau să sedimenteze o legătură între proprietar şi acele activităţi  care îi reflectă valorile şi pe care le poate privi drept un refugiu, în orice moment al anului.

Conceptul Silver Mountain din Poiana Braşov se distinge de proiectele imobiliare clasice depăşind natura utilitară a unui ansamblu rezidenţial şi cuprinzând totalitatea atracţiilor ce compun segmentul de leisure.

Dincolo de ansamblul rezidenţial, conceptul Silver Mountain îşi încântă atât clienţii,  cât şi oaspeţii printr-o multitudine de oportunităţi de relaxare inspirate de natură, cum ar fi schiul, snowboarding, ciclismul, echitaţia, zborul cu parapanta, paintball-ul, driving-range, plimbarile cu ATV-ul si snow-mobilul. Silver Mountain nu exploatează doar tentaţiile oferite de natură, dedicând si un centru SPA care oferă printre altele o piscină interioară si una exterioară, unde decorul rafinat se armonizează cu natura, saună, hamam, masaj, o sală de fitness, un restaurant, o cofetarie şi un club tuturor celor ce transformă acest proiect într-un cămin, perfecte pentru o dupa-amiază liniştită şi sfărşit de săptămână antrenant.

Chiar dacă proiectul este destinat unui public eterogen, la nivelul conceptului trebuie să se regăsească o coerenţă între facilităţi şi totalitatea caracteristicilor ce-l definesc şi pot sta drept atu-uri ale acestuia, cum ar fi amplasarea, ceea ce oferă o vedere spectaculoasă spre împrejurimile împădurite şi oportunităţile pe care le oferă.

Un astfel de concept, ce întregeşte sub aceeaşi cupolă numeroase atracţii din sfera de lifestyle se bucură de totalitatea elementelor ce stau drept fundament pentru  clădirea unui brand de sine stătător.

Cu toate acestea, asocierea de nume de referinţă din domeniile residential, leisure şi lifestyle, fie ele complementare, trebuie să urmeze anumite principii, după cum recunoaşte domnul Radu Catalin Pavel, avocat coordonator al societăţii de avocatură Pavel şi Asociatii, firma contractată de Silver Mountain pentru asigurarea serviciilor de consultanţă juridică : „Silver Mountain poate fi privit drept un ansamblu de brand-uri de prestigiu, din varii domenii, corelate prin varii raporturi juridice emanate de diverse contracte. Mă refer atât la The Rock, Loft, Madame Lucie, cât şi la arhitecţii şi designerii internaţionali ce au contribuit la interfaţa Silver Mountain. Acestea compun un brand, mai precis conceptul Silver Mountain, fără  însă a-şi pierde individualitatea. În cazul unora dintre aceştia, cum ar fi restaurantul Loft, acestea nu pot fi privite drept facilităţi ale conceptului, deşi îi completează identitatea şi-i susţin caracterul select, Silver Mountain funcţionând drept punct de localizare.”, afirmă avocatul Radu Catalin Pavel.

O astfel de asociere a unor brand-uri din domenii diferite, ce au ca numitori comuni statutul şi poziţia asemănătoare în piaţă reprezintă o mişcare strategică pentru fiecare dintre părţi, atât pentru atragerea de noi clienţi din rândul celor ai partenerilor de afaceri, cât şi pentru reconfirmarea prestigiului de care se bucură.