Creative Ideas lansează departamentul de Marketing Cultural prin evenimentul Serile de Întâlniri Artmark, powered by Creative Ideas

Agenția de comunicare Creative Ideas aniversează zilele acestea cinci ani de la înființare și anunță, cu această ocazie, crearea unei divizii de marketing cultural, un proiect frumos și curajos, care își propune să adune în jurul artelor comunități din mediul de business și nu numai.

“Decizia de a înființa divizia de comunicare în domeniul cultural a venit natural, datorită manifestarilor culturale diverse, care încep să își cucerească un teritoriu din ce in ce mai mare, fie ele arte vizuale, muzică, teatru sau film. Primul pas în acest sens este reprezentat de parteneriatul cu casa de licitații de arta Artmark. Serile de Întâlniri Artmark, powered by Creative Ideas este  un concept de întalniri la care sunt invitați toți iubitorii de artă și de frumos, care au ocazia să descopere sau să redescopere lucrări autentice ale celor mai apreciați pictori români.” Oana Voicu, Director General, Creative Ideas.

 

Primul eveniment din această serie de întâlniri a avut loc joi, 20.09.2012, la sediul Artmark din C.A. Rosetti, Nr. 5, Palatul Cesianu-Racoviță – o veche casă bucureșteană, cu fațadele în stil empire, care reflectă întocmai splendoarea de altădată.

Seara a marcat avanpremiera licitației de Impresionism și Postimpresionism Românesc, licitație care va avea loc în data de 25.09.2012, la Ateneul Român.

 

Doamna Manuela Plăpcianu, CEO Armark, și Doamna Dr. Doina Păuleanu,  istoric și critic de artă, director general al Muzeului de Artă Constanța au deschis evenimentul și au încântat audiența cu fascinantele trimiteri către capodoperele esențiale ale Impresionismului și Postimpresionismului Românesc, poate cel mai îndrăgit curent al picturii românești.

Incursiunea în istoria artei românești de secol XX, în care pictura a atins maturitate deplină, momentele artistice prezentate de doi tineri actori (Ana Pepine și Paul Cimpoieru), precum și întreaga atmosfera de fascinație vizuală au fost ingredientele de succes ale acestei prime întâlniri.

Astfel, lucrările pictorilor Nicolae Grigorescu, Nicolae Tonitza, Francisc Șirato, Ion Țuculescu, Nicolae Dărăscu, Samuel Mutzner, Max Arnold, Rudolf Schweitzer-Cumpăna şi mulţi alţii, au încântat audiența și au creat momente de magie.

“ Ne dorim ca această serie de întâlniri să stimuleze apetitul iubitorilor de artă de a împărtași impresii, de a socializa, de a fi primii care iau contact cu efervescența manifestărilor culturale din peisajul bucureștean și, de ce nu, de a intra în randul colecționarilor de artă.” Adina Hotinceanu, Marketing Consultant, Creative Ideas