Cum îți decorezi biroul ca să fii inspirat

Când se pune problema decorării biroului, apar tot timpul dificultăţi în alegerea celor mai bune variante.

Fie că acorzi sau nu atenţie acestui aspect, imaginea unui birou este importantă pentru imaginea generală a companiei, din prisma celor care vizitează biroul. Este esențial să creezi un mediul confortabil, primitor, dar în acelaşi timp profesionist. Deseori poate fi util să angajezi un decorator  pentru a se ocupa de aspectul întregului spaţiu.

Cel mai important lucru pe care trebuie să-l iei în considerare este funcţionalitatea biroului. Atunci când alegi mobila şi modul de aranjare, ia în calcul mărimea biroului şi spaţiul de care ai nevoie pentru a te deplasa cu uşurinţă în birou. Spaţiul nu trebuie să aibă un aspect dezordonat, încărcat cu tot felul de obiecte inutile.

Dacă eşti genul de persoană care primeşte mulţi clienţi sau angajaţi în birou, spaţiul este extrem de important.

Un alt aspect deseori neglijat este culoarea pereţilor, a obiectelor decorative şi a mobilei. Culorile contribuie enorm la starea ta de spirit. Cele reci precum albastru, verde şi lila inspiră ideea de linişte, în timp ce culorile calde precum roşu, portocaliu sau galben îți stimulează creierul şi îți oferă energie.

Nu uita de sursa de lumină. Lumina naturală ar trebui să existe în mare parte din spaţiu, deşi uneori razele puternice de soare te pot deranja dacă stai cu faţa spre fereastră. Dacă biroul nu beneficiază de lumină naturală, trebuie să alegi cu grijă corpurile de iluminat. Evită iluminatul fluorescent deoarece distorsionează culorile. Încearcă lămpile de birou sau aplicele.

Odată ce ai aranjat mobila şi ai vopsit pereţii, este timpul să adaugi o notă personală spaţiului. Poţi folosi mai multe accesorii: picturi, sculpturi poze sau suveniruri. Este o ideea bună să le dai angajaţilor puţină libertate de a-şi aranja biroul, dar ai grijă ca locul să rămână practic şi profesionist.

În cel mai scurt timp poţi avea biroul decorat în aşa fel încât să exprime ceva din personalitatea ta, dar şi să fie acel loc în care îţi poţi îndeplini cu succes obiectivele profesionale.

Cristina Mîrzoi

Surse foto:

decorationforlife.com