Cum să alungi somnul de dimineaţă şi să te trezeşti rapid!

Ai tot întârziat la muncă, în ultima vreme. Nu contează cât de multe scuze îţi găseşti, dar întârzierea are legătură în primul rând cu faptul că nu reuşeşti să te trezeşti la timp.

Este neplăcut să te ridici din pat, să te îmbraci şi să pleci afară, dimineaţa devreme, mai ales când observi că a început să ningă abundent. Dacă însă vei urma câteva sfaturi, vei reuşi să te dai repede jos din pat şi nu vei mai întârzia nicăieri.

Evaluează-ţi sănătatea: starea exagerată de somnolenţă poate să aibă legătură cu anumite probleme de sănătate. Poate că ai nevoie să adopţi o dietă diferită sau un plan de exerciţii fizice uşoare, ori poate că suferi de apnee de somn, caz în care ar trebui să consulţi cât mai repede un medic.

O ceaşcă de cafea pe măsuţa de lângă pat, pentru cazurile extreme: să laşi puţină cafea sau o altă băutură cofeinizată precum Montain Dew lângă pat, poate să fie un motiv suficient ca să îţi începi ziua în forţă.

Plasează strategic alarma care te trezeşte: dacă îţi laşi telefonul sau ceasul cu alarmă undeva în cameră, cât mai departe de tine, vei fi obligat să cobori din pat şi să le opreşti. O variantă bună este să alegi un ceas care luminează atunci când porneşte alarma. Vei avea propriul tău… răsărit!

Nu bea cafea sau alcool înainte să mergi la culcare, deoarece poate să dureze o vreme până ce alcoolul şi cofeina sunt eliminate definitive din corpul tău.

Dacă te încântă senzaţiile olfactive unice, poţi să miroşi săruri sau să păstrezi aproape o sticluţă cu esenţe aromate precum cele de portocală sau mentă, pentru că acestea te vor scoate din starea de amorţeală.

Surse foto:

 http://www.myzeo.com

http://www.zazzle.com