Tot mai mulţi oameni depun eforturi pentru o viaţă care sa le permita lucrul la domiciliu. Cu toate acestea, doar câteva persoane sunt în măsură să facă acest lucru cu succes. Indiferent dacă este vorba despre propria afacere sau angajatorul iti permite sa lucrezi de acasa, succesul depinde de cat de bine te poti organiza la domiciliu. Şi, totul începe cu un birou optimizat caruia sa ii gasesti cel mai potrivit loc in casa ta. Iată câteva idei privind modul în care ai posibilitatea să iti configurezi o camera astfel incat sa devina locul potrivit pentru dezvoltarea businessului in timp ce te poti ocupa si de gestionarea problemelor casnice.
Alegeti camera pe care o veti redecora. Camera ar trebui sa fie luminoasa si sa beneficieze de facilitatile necesare pentru activitatea ta, prize electrice, conectare la internet etc. Pentru configurarea unei astfel de camere trebuie sa cunoasteti dimensiunile exacte, bineinteles, pentru alegerea mobilierului.
Foto: Galeriile Noblesse – Colectia Jasmine
Cel mai important element este biroul. Asa ca incepeti cu el. Alegeti-l cu grija astfel incat sa va ofere spatiul de care aveti nevoie pentru computer, dosare, imprimanta si alte accesorii. Un alt element important este iluminarea optima. Nici un spatiu de lucru nu va fi eficient fara iluminarea corespunzatoare. Este indicat ca pe timpul zilei iluminarea ambientala sa fie asigurata prin intermediul ferestrelor.
Alegeti un calendar frumos care sa va inspire si asezati-l pe perete sau pe usa pentru a va gestiona activitatile din fiecare zi. Calendarul ar trebui să aibă sarcini, atât pentru muncă cat si pentru acasă. Acest lucru este eficient pentru a nu se isca conflice intre activitatile de munca si cele casnice.
Respecati-va programul stabilit. Acesta este un alt element critic în gestionarea vietii profesionale si a problemelor casnice. Amintiţi-vă, ca lucrati la domiciliu, asadar copiii dumneavoastră si alti membri ai familiei ar putea să vă deranjeze în timpul acesta. Prin urmare, este important să menţineti un program strict, astfel încât să nu fi deranjat. Fixeaza un numar de ore in care nu accepti sa fi deranjat, exceptand urgentele, si comunica familiei acest lucru. În acelaşi timp, asigura-te că, iti poti organiza timpul astfel incat sa te poti ocupa si de membrii familiei tale.
Important este ca decizia pe care ai luat-o, mutand biroul acasa, sa nu iti ocupe tot timpul. Aminteste-ti ca scopul principal al deciziei tale de a lucra la domiciliu este familia ta, pentru a fi mereu acolo atunci cand acestia au nevoie de tine.
Pentru a fi la curent cu noile proiecte ale Galeriilor Noblesse, dar si cu noile tendinte in designul interior, urmariti pagina de Facebook a Galeriilor Noblesse sau va puteti abona la newsletter pe site-ul www.galeriilenoblesse.ro.