Primul vernisaj de Fashion Illustrations isi asteapta vizitatorii incepand cu 12 martie, in decorul parizian al showroom-ului brandului vestimentar Marie Ollie, situat pe Bulevardul Pache Protopopescu nr 5. Evenimentul se va intinde pe 3 zile, 12,13,14 martie, intre orele 19.00-21.00, primele doua zile fiind dedicate vedetelor si presei, iar ce-a de-a treia zi pentru publicul invitat.
Arthur Dinu, fost consultant de stil pentru un cunoscut brand romanesc si actual designer pentru brand-ul Marie Ollie este artistul care isi va prezenta ilustratiile inalte de 1,5 m, pictate integral, in cele trei zile ale expozitiei.
„ Fiecare designer isi schiteaza piesele inainte de a prinde viata cu ajutorul materialelor. Pentru mine, Ilustratiile de moda sunt limbajul cel mai la indemana in parcursul dintre idee si creatia vestimentara finala. Atunci cand creez o rochie, spre exemplu, imi place sa creez toata povestea ei, de la femeia care o va purta pana la atmosfera in care va fi vazuta. Ilustratiile pe care le prezint in cadrul acestui vernisaj sunt personajele unei scene cu parfum frantuzesc, femei care se regasesc in orice perioada temporala, dar al caror stil este mereu actual.”
Arthur Dinu – designer Marie Ollie
Accesul la eveniment se va face doar pe baza de invitatie.
Partenerii evenimentului: Chambord, Prosecco Bar, Beauty Water, Madame Lucie, Selfish Delights, Digi24, Forbes, HighClassMagazine, InStilulMeu.ro, Business Woman, RTV.
Despre Arthur Dinu
Absolvent al Facultatii de Arte Decorative si Design din cadrul Universitatii Nationale de Arte Bucuresti, Arthur este cunoscut pentru talentul sau de a surprinde noi valente ale vesmintelor prin ilustratiile sale in domeniul modei. Inainte de a lucra trei ani si jumatate ca stilist pentru unul dintre cele mai cunoscute branduri romanesti de creatie vestimentara, Arthur a avut diverse colaborari pe partea de pictura si ilustratie, una dintre ele fiind cu binecunoscutul brand de personalizare fotolii, Photoliu.
Despre Ilustratiile de moda
Ilustratiile de moda sunt o forma de exprimare vizuala situata la jumatatea drumului dintre designul vestimentar si arta. Pentru a stapani aceasta tehnica de limbaj vizual, e nevoie ca artistul sa cunoasca atat tehnicile de redare prin pictura, desen grafic sau programe computerizate, cat si notiunile designului vestimentar. „Fashion Illustrations” sunt o latura mai personala si mai interpretativa artistic a modei.
Ilustratiile de moda au revenit in atentia publicului prin diverse campanii ale marilor branduri inca din 1993, dupa un declin de aproape 60 de ani, la aparitia si folosirea fotografiilor de moda.